Olmazlar Olur Köyünün Beş Dramı

in #tr2 years ago (edited)


Say ki bir kahin var.
Volkan komşusu köyde yaşar.

Komşu volkan hayli zamandır sakindir.
Lakin kahin hisseder sakinlik sonlanmaktatır.
Yerin altı hafif hafif sallanmaktadır.
Tane tane köylüye anlatır kahin.
Lakin köylü inanmaz sakin kahine.
Derken yer kendini yeniden hissettirir.
Kahin bu kez kükreyerek anlatır.

"Köyümüz ilelebet payidar kalacaktır" derler.
"Sen kimsin de böyle dersin".
"Düşman köyün insanı, fitne fücur".

Köylü kahini hain ilan eder.
1444 gün susma cezası verirler.
Kahin kırk kere kederinden kahrolur.

Zira beş şey ağır yaralanacaktır:
* Adalet
* Özgürlük
* Ekonomi
* Şimdi
* Gelecek

Ve zelzele silsilesi sarar köyü.
Ah damat vah damat derler.
Ah padişah vah padişah derler.
Lakin ne kahin durdurabilir volkanı.
Ne de Oppenheimer ödüllü muhtarı.

Üstteki görseller kendi imalatımdır.

Yatılı gelmediğim için selama boğmadım.
Arada ne evrimler, devrimler oldu.
Yazacak okuyacak çok şey var.
Şimdilik birkaç satır yazıp gidiyorum.
Ama bu özlemediğim manasına gelmez.


BeautyBuceteer

Sort:  

Vay be. Geçmişe gittim geldim :) Hoş geldin. Evet çok şey değiş(ti)miş. Ama oku oku bitmez üstünkörü bi göz atmak yeterli. Arada yazmak için de uğra.

Selamlar Üstadım. Seni görmek ne güzel.
Steemit'e giriş yaparken bile yaparken bile sorunlar yaşayınca, kopmuştum. Ve yerini başka şeyler aldı.
Hive nice zaman sonra karşıma çıktı. Belki farklı bir düzen oluşturabilirsem, daha çok uğramak isterim elbet.

Yatılı gelmediğim için selama boğmadım.

olsun, yine de gördüğüme çok sevindim belki daimi olur 🙆‍♀️

Yazacak okuyacak çok şey var.
Şimdilik birkaç satır yazıp gidiyorum.

okunacak şeyleri şimdiden merak ettim, arada uğrarsın belki ve selamlar 🙋🏻‍♀️

Selam Su. Seni görmek de çok güzel.

Umarım öyle de olur. Kaçırdığım nice şey vardır ama suya yazılanlar silinmediği için içim rahat ;)

Arada da olsa eski yazarlarımızı aramızda görmek ne güzel.

Kahin hikayesi tam da günümüzü yansıtıyor. Konuya uygun güzel bir resim oluşturmuşsunuz.

murat abi devamcı mıyız? selamlar

Congratulations @murattatar! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You distributed more than 30000 upvotes.
Your next target is to reach 31000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Our Hive Power Delegations to the November PUM Winners
Feedback from the December Hive Power Up Day
Hive Power Up Month Challenge - November 2023 Winners List