You are viewing a single comment's thread from:

RE: Benim Çok Fit Raporum - 19.08.2019

in #tr5 years ago (edited)

Mynet, ekşi, hepsiburada ve benzerleri 2 yaşında bile değilken, henüz sahibinden kurulmamış, youtube düşünülmemişken, Adnan Durmaz'ın bir sitesi vardı. Yaptığı resimleri ve şiirleri yayınlıyordu.

Bi şiirinin görkemli bir adı vardı: Ben Gidersem Ay Sendeler
// sonradan bi kitabına da isim olmuş belli ki.


göğün bana bakışı bile değişirdi.

Bu söz de öyle, hepi topu 5 kelime ama 5000 volt.png voltluk ihtişam ihtiva ediyor.

Sort:  

Eyvallah hocam, yine yorum ve güzel sözlerini esirgememişsin, çok teşekkürler.

Adnan Durmaz'ı da merak ettim ve baktım hala var mı o site diye ama bulamadım. Yazılanlar matbaaya kavusunca siteyi bırakmış anlaşılan. Hedefe ulaştıysa ne ala.

Evet, google'a kayıtlı böyle bir site bulunmamaktadır diyor.
Lakin eserlerini şuraya taşıyıp, siteyi öyle bırakmış sanırım..