Sevgiyi Bir Kenara Bırakalım Şu An

in #tr6 years ago

Arkadaşlarım,

Steemitte para kazanmaya çalışmanın bir bakış açısı olduğunu kabul ediyorum ve benim hesabımda bu kaygıdan bağımsız bir şeyler olsun istiyorum. Bu sebeple, sık paylaşım yapacağım ve beni takip eden arkadaşlarımın oy hakları gün içinde tükenmiş olacağından sonraki paylaşımlarda çok daha az oylanacağımı ve hatta maddi ya da steemit sistemsel hiçbir kazanç elde etmeyeceğimi biliyorum. Yine de hesabımı ilk açtığım zamanlarda tutturmuş olduğum birlik, barış, kardeşik, hatta yeni dünya gibi kavramlara dönüş yapmanın bir zorunluluk olduğunu iliklerime kadar hissediyorum.

Sevgiyi bir kenara bırakalım. Şimdilik görüyorum ki insani ilişkilerimizin bu boyutunda sevgiye yer yok. Öyleyse en azından bağ kurma hakkında biraz daha çalışalım.

Günün sonuna kadar bu özel zamana sahipsin. Bir hapistesin ve kurumuş bir kuyudan dışarıya bir bağlantı keşfettin.
Tesadüf bu ya, ne gardiyan var ortada ne de nöbetçi askerler. Sadece bugün böyle, sadece 24 saatin var be adam! sen tırmanabildin bu kuyudan, şimdi sıra bir halat bulup aşağıda kalan dostlarına uzatmakta.
Bak! Yarın böyle olmayacak, yemin ederim. Dedim ya sadece 24 saatin var. Yarın gardiyanlar gelecek, şimdi hepsi toplanıp yemek yemeğe gitmişler zahir. Ya da bir şekilde bile isteye kaçın diye saklanmışlar, bıktılar sizden belki, kim bilir?


Resim