You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tahirozgen Hocamızın Rüya Yorumunun Devamı :)

in #tr5 years ago (edited)

Rüyayı okurken yaratıcılıktan dolayı şaşkına döndüm. Benim rüyalarım neden çok klasik diye düşündüm bir an. Sizin rüya tabirleri @tahirozgen hocam sayesinde çok farklı boyutlara ulaşacak inanıyorum.
Benimde bir rüyamı anlatma imkanım var mı ? On gündür nasıl yorumlanır rüyam anlamı var mı acaba diye kıvranıyordum resmen.

Sort:  

Öncelikle değerli ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim 😊

Rüyalar genelde ilginç olurlar 😃
Siz rüyanızı gördüğünüz gün bu postun altına linkini atarsanız keyifle yorumlarım 🙃

İnce ve naif düşüncenizden dolayı ben teşekkür ediyorum.
Ben bu rüyamı 10-15 gün önce görmüştüm. Bazı rüyalarım üzerinden zaman geçse de aklımdan çıkmıyor bu da onlardan biri benim için.
Rüyamda birinin cenazesinde kalabalık bir topluluğun orta sıraların bayan bir din görevlisini dinliyorum.(Büyük hangar, depo gibi bir yerde hafif karanlık bir yerde bekliyoruz.) Önümde de rahmetli babaannem var. Arkasından koltuklarının altından tutuyorum ki ayakta durabilirsin.( 6ay önce kaybettim. Son 1,2 senesinde zor yürüyordu.Bastonsuz yürüyemiyordu son senelerde kolundan tutup yürütüyorduk rahat yürümesi için.) Vücuduna bacaklarına dokununca vücudunun buz gibi olduğunu fark ediyorum. Öldüğünün ve gömülmesi gerektiği ve benimde babaannemi defnetmek için beklediğimi anlıyorum. Bayan din görevlisi önce başka birini gömeceğini söylüyor. Bende babaannemin daha önce vefat ettiğini defnetmek için bekletmememiz gerektiğini söylüyorum. İlk babaannemi defnetmeliyiz diyorum. Daha önceki tüm vefat edenlerin bir an önce defnedilme nedeninin "ölenlerin azap çekmemeleri" olarak neden söyleniyor diye sitem ediyorum. (İçimden siyasi sitemde bulunuyorum.) Babaannem de kalabalığın içinde bizim karşımızda olan abisine sesleniyor(abisi bizim aksimize depo gibi yerin kapısında arkası aydınlık bulunduğu yer gün ışığı var.) bir yandan da el sallıyor abisinin görmesi için "abi beni gömün sıra bende" gibi bir şey söylüyor tam hatırlamıyorum o kısmını. Din görevlisi o sırada bana sesleniyor. "Bazı insanları geç gömüyoruz ki bu dünyada defterleri kapanmadan hayır yaparak öte tarafa götürsünler" diyor. Ben onun üzerine koşuyorum yardım edecek birilerini arıyorum ihtiyaçlı. Bulunduğum bölgede ihtiyaçlı olmadığını düşünüyorum. Bir yandan da cebimdeki parayı düşünüyorum 120 liram var az mı olur acaba bu para diye. Telaşla parayı bozdurmaya giderken uyandım.
*Resmen destan yazmışım. Şimdi fark ettim. Şimdiden teşekkür ediyorum zamanınızı ayıracağınız için.

Öncelikle Rüyanızı yorum olarak paylaştığınız için teşekkür ederim 😊 Allah hayırlara getirsin. Okuduğum kadarıyla hayırlı bir rüya görmüşsünüz.

Rüyanızı müsait bir zamanımda post olarak yorumlayacağım.

Bu arada rüyanız çok normal görülen rüyalardan, ciddi yorum yapacağım. Zamanında rüya tabirleri kitabı ile yatar rüya tabirleri kitabı ile kalkardım. 🙃

Bu arada başınız sağolsun. Benim babaannem 93 yaşında geçen gün hastalandı , baya üzüldüm ama şimdi iyi maşallah 🧿

Allah razı olsun. Size de geçmiş olsun. Allah hayırlı ömürler versin babannenize. Değerli oluyorlar malum.

Amin çok teşekkür ederim güzel dileklerin icin 😊