Günlük Yorum Etkinliği 28.07.2018

in #tr6 years ago (edited)

Günlük Yorum Etkinliği 28.07.2018

Dün paylaştığımız yazıda yorum yapan 3 kullanıcıya da oy verilmiştir. Daha fazla yorum gelmesi için 1 gün daha beklenmiştir fakat yorum yazan olmamıştır. Yorum yapan kullanıcıların ekstra bir gönderilerine daha oy verilmiştir.


Yarisma.jpg

Kurallar:

  • Bir iki cümlelik yorumlara oy verilmeyecektir.
  • Konuyla alakasız yorumlara oy verilmeyecektir.

1. Yorum bırakmak.

Günün Konusu

Şu anda hangi kitabı okuyorsunuz? En son hangi kitabı okudunuz, ne zaman? Konusu nedir?

What book do you read right now? Which book did you read last, when? What is the subject? What is it about?


Yarın görüşmek üzere.

Sort:  

Şu anda richard dawkins’in Tanrı yanılgısı kitabına başladım. En son 2 gün önce stefan Zweig - kızıl kitabını okudum. Viyana’ya tıp okumaya giden çekinik karakteri olan bir çocuğun baskın bir karakterle tanışıp onun gibi olmaya çalışması, kendi içinde anlam ve kişilik karmaşası yaşaması okulundan uzaklaşması ve devamında ev sahibinin kızının kızıl hastalığına yakanlığını farkedip onu iyileştirme çabasıyla doktor olmak istediğini farkedip okuluna dönmeye karar vermesi derken kız kızıldan kurtulduktan sonra onun yakalanıp kurtulamamasını anlatıyor. Kısaca hayatta değerini bilmezseniz bazı şeylere geç kalabilirsiniz..

Şu an okumuyorum. En son beş yıl önce inferno'yu okumuştum. Dan Brown'ın klasikleşmiş tarzıyla Dünya'ya yapılabilecek en büyük iyilik anlatılıyordu. Tabi olay örgüsü ve her zamanki ana karakteri ve bolca tarihi bilgi mevcuttu.

Neden kitap okuyamadığıma gelirsek, fazla tezcanlıyım kitap bana bir şey katmaya başlayana kadar sabredemiyorum. Biraz da salak bir çocuğum :)

Not: Dan brown'un son kitabını alacaktım. 38 tl idi. İnsan insandan 38 lira istemez diyerek almadım.

Hocam, kitabı size hediye edeyim.

Yok hocam ya olur mu öyle çok teşekkür ederim :)

Olur neden olmasın, paylaşmak kadar güzel bir şey var mı?

Elbet yok ama benimkisi bir tepkiydi :) o günden bugüne elbet alacak gücüm oldu fakat tercih etmedim. Samimiyetiniz için minnettarım ama :)

Şu anda Sherlock Holmes Baskerville'lerin Köpeği isimli kitabını okuyorum. Bu kitaba henüz yeni başladım. Bu kitap Sherlock Holmes serisinin okuduğum ilk kitabı olacak. Diğerleri de sırada. En son okuduğum kitap ise İlber Ortaylı'nın Türklerin Tarihi 1 isimli kitabını okudum. Tarihe özel bir ilgim var. Bu nedenle sıklıkla tarih kitapları okurum. Bir roman okuduktan sonra araya genelde bir tarih kitabı koyuyorum başka bir romana başlamadan önce :). Adından da anlaşılacağı gibi Türk tarihini anlatıyordu son okuduğum kitapta.

Şu anda Ziya Gökalp'in meşhur fakat daha önceden okuma fırsatı bulamadığım Türkçülüğün Esasları kitabını okuyorum. Bu kitaptan önce Cengiz Aytmatov'un Elveda Gülsarı kitabını okuyordum. Kitapta, romanın kahramanının atının adı olan Gülsarı'nın doğumundan ölümüne kadar olan süre boyuncaki Orta Asya'daki bozkır hayatı ve yaşanan bazı olaylar anlatılıyordu. Kesinlikle tavsiye ederim, çok sürükleyici bir kitaptır.

Yeni okumaya başladığım kitap Adam Fawer Empati kitabı. Daha öncesinde Karl Olsberg’in Kara Yağmur kitabını soluksuz okudum. Bir baba olarak, bu kitabın bir noktasında göz yaşlarımı tutamadım. Öncesinde de Tanrı’nın Formülü kitabını keyifle okudum.

Şu an nörolog Dr. David Pearlmutter 'in yazdığı tahıl beyini okuyorum, sağlıkla ilgilenen herkesin glutenin zararlarını öğrenmek adına okuması lazım. Önceki kitabım Tesla Maskelerle Çevrili hayat bu zaman kadar okuduğum en güzel biyografi kitaplarından, Nikola Tesla'nın küçüklükten itibaren yer yer hastalıklı, yalnız, başarılarla ve psikolojik olarak sıkıntı çektiği yaşamını muhteşem hikayesel olarak anlatıyor. Tesla ile ilginenlerin mutlaka okuması Nikola Tesla'nın o zamanın ilerisinde bir adam olduğunu görmesi lazım.

şu an çocuk kalbi kitabını okuyorum:)
adı üstünde bir çocuk kitabı..🙆‍♀️

bazen büyüklerin dünyasından sıkılıp bunaldığımda ki bu genellikle her zaman oluyor:) o kitapların dünyasına sığınıyorum..
bence ismi çocuk kitabı olmamalı zaten, bu çok hafif bir şey, sanki önemsiz aptalca ve boşa geçirilen bir zamanmış gibi bir etki veriyor duyanlara ama bence öyle değil..

bir küçük kara balık, bir küçük prens veya bir şeftali bin şeftali'nin verdiği duyguyu hangi kitap vermiştir?
-hiç..

not: bundan önce sanırım korkunç bir kutu adlı evet resimli mesimli büyük boy bir şey okumuştum:))

İçimizdeki çocuğu hep yaşatmamız gerek. Onu unuttuğumuz an hayatın anlamının kalmayacağına inanırım.

benimle aynı fikirde olan birini görmek güzel..🤗

Yazar İbrahim Öztürkçü'nün kaleme aldığı Selis yayınevinden çıkan "ABDÜLHAMİD'iN AHI" Adli kitabı okuyorum. Kitap, Osmanlı İmparatorluğu’nun son dönemi ve Cumhuriyet'in ilk yıllarında kendinden söz edilen şair, yazar ve devlet adami SÜLEYMAN NAZIF'in ittihat ve Terakki'yi anlattığı ozel mektuplarına ve yaşanan hadiseleri orjinal haliyle aktarmaktadir. Yazım dili ağır olsada tarihe tanıklık edilmiş enfes bilgiler mevcut.. Tarih meraklılarının okumasını şiddetle tavsiye ediyorum. IMG_20180728_123120.jpg

Kitap almak icin kitapciya gidip hangisini alsam diye karar vermeye calisirken benim gibi kararsiz biri tarafindan tavsiye edilen "Hic kimse siradan değildir "adli kitabi aldım ve su an onu okuyorum. Yalin bir dil ile yazılmış ve oldukca akıcı.
Kitapta 19 yasinda ki taksi soforu olan Ed'in posta kutusuna gizemli bir sekil
de koyulan iskambil kagitlarini takip etmesi ve bu takip sonucunda tanistigi insanlarin hatalarina dokunuslari konu edilmis. Tamamen bitttigi zaman hakkinda bir post yazmayı düşünüyorum.

En son okudugun kitap ise "Iyi Hissetmek"
Iki hafta once kardesimden aldigim bu kitabi bir hafta icerinde okuyup verdim. Sehir disinda oturdugum icin ilk gorusmemize yetistirdim.

En son okuduğum kitap Dan Brown - Başlangıç. Malum Davinci'nin şifresi ile başlayan serinin son kitabı ve Robert Langton karakteri yine iş başında. Çok spoiler vermek istemiyorum ama önceki kitaplarla aynı çizgide diyebilirim kitap için ve çok güzel bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Şu an bir kitap okumuyorum ama ilgimi çeken bir kitap olursa okuyabilirim anlık ruh halimle alakalı biraz. Başlangıç ı yaklaşık 2 ay önce okudum. Sanırım tüm sorulara cevap vermiş oldum :D

Yazar Jose Rodrigues Dos Santos’un Tanrı’nın Formülü Kitabını tavsiye edebilirim.

en kısa zamanda bakacağım üsted teşekkür ederim

Rica ederim.

The last book that I had to read, was not for pleasure, in fact it was not a book, there are not several books of a program manual of a very powerful program, called FLAC, it possessed a unique and rather heavy language called FISH, (no I know why it's called that) the program does everything, simulating whatever system we want, imagination is limited.

I am currently reading "The physics of the impossible" by Michio Kaku, this is for pleasure, because I love science, it is a very dynamic book, for the summer, very easy to read that does not bore, this book has everything a spectacular physics with a tone easy to digest and counted by one of the greatest physics of our time.


)

Şu anda okuduğum kitap İş modeli üretimi; İş modellerini anlamak tasarlamak revize etmek ve hayata geçirmekte yararlanabileceğiniz güçlü basit test edilmiş araçlar sunuyor. Kitapta en beğendiğim cümlelerden bir tanesi, Bugün yap ya da yarın pişman ol bu kelimeyi unutmamak için bu tarz anlamlı cümleleri not ettim bir not defterim var oraya hemen yazdım, her kelimesi büyük anlamlar içeriyor vs bundan önce okuduğum kitapta
Kriptopara Çağı: Bitcoin Ve Dijital Paranın Küresel Ekonomik sisteme meydan okuması bundan 1 ay önce yavaş ve anlayarak okudum dijital paralarla ilk tanıştımda bu kitabı aldım bitcoin blackcoin teknolojisini bu kitapla tanıdım ve öğrendim, bitcoin tarihini ve daha önce dijital paralarla ilgili denemeler hakkında bilgilendirici yazılar bulunmakta

Başlayalı bir kaç gün oldu. Okuduğum kitap Turgut Özakman'a ait Korkma İnsancık Korkma.Bu kitap bir aşk romanı gibi fakat öyle sıradan bir aşk değil, anne ve babası ölen bir çocuğun, kendini keşfetmeye başlaması ile ilgili bir kitap. Tartışmaya çok açık ve cesurca yazılmış bir eser olduğunu düşünüyorum bu kitaba başlarken böyle bir aşk kitabı olduğunu düşünmemiştim adından ötürü, zaten belli bir bölümüne kadar anlam veremiyorsunuz konusuna sizi sürekleyip uzunca bir yolculuğa çıkınca anlamaya başlıyorsunuz her şeyi. Henüz başlarında olduğum için çok fazla yorum yapamayacağım bakalım bu kitap beni hangi duygulara sürükleyecek. Bu kitaptan iki ay kadar önce Hüzün-Ayşe Kulin kitabını okudum, biyografik ve keyifli bir eser bir kadının -Ayşe Kulin'in- hayatından 40 seneyi anlatıyor; ayakta kalma mücadelesini,çocuklarını, sıkıştığı toplum baskıları, aklıyla kalbi arasındaki çelişkili yolcuğu... Ve kitap bittikten sonra aslında bir kadının ne kadar dayanıklı olduğunu fark ediyorsunuz. Herkese şiddetle tavsiyemdir.

En son ingilizce yazim olan robinson crusoe kitabi okudum konusu soyle sehirlik hayattan sıkılan crusoe babasinin is ve para teklifini kabul etmeyen crusoe kendini denize atar bir arkadasiyla birlikte.Kendini denize atan crusoe karsisina bir cok engel cikmasina ragmen yilmamistir ve seferlerine devam etmistir.Ancak arkadasi korkmus ve küçük bir tekneyle denizi ve crosue'yi terketmistir.Robinson yilmamistir ve devam .Ama bir gun beklemedigi bir yildirim onu bulmustur ve kendisini bir adaya atmistir.O sirada gemisi parcalanmistir.Kendisini hic bir seyi olmadan adaya atan crosue agaclardan elde ettigi odunlarla kendine bir ev yapmistir.Sonradan kendine hayvan bulup besleyen robinson kisa sure sonra onlari cogaltip yemistir.Ancak beklemedigi bir zamanda adasina bir yabanci gelmistir 12 yil sonra.Robinson onla tanismis ve kaybolan ailesini bulmasina yardimci olmustur.5 yillik kisa bir sure sonra evine donmustur ve tum ailesinin oldugunu gormustur.Ve robinson eski hayatina zorda olsa donmustur.

Congratulations @quraturk! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!