You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hangi Yazılar Küratörler Tarafından Oylanıyor? Nasıl Dikkat Çekersiniz?

in #tr4 years ago

Çok az duygu ve çok az akıl; biraz el becerisi ve azıcık da yürek lazım. Tenks for menşın şın şın şın!

Sort:  

Evet, istek ve hareket yeterli olabilir. Yüreğe de ayrı bir parantez açılabilir. Teşekkür ederim :) Özellikle @damla ve @sudefteri serzenişini görünce dayanamadım ve yazma gereği hissettim. Daha iyi dönemleri göreceğimize dair inancım tam! Buralarda yazıyor olacağım.

Biraz kendimi gördüm sende. Bu yüzden sinirlerim zıpladı. Ama insanlar para hırsını yenmedikçe buralarda iyi miyi olmayacak.

Merak ettirdiniz :) Sinirlerinizi zıplatan özelliğiniz nedir acaba? Belki koronavirüs gibi bir olay olur ve buralar dolup toşabilir... Nedense bana mantıklı geliyor. Geleceğin sistemi olarak görüyorum ama umarım o gelecek bir gün gelir.