Steemit-Turkey'in upvote verdigi üyelerin listesi - 4 üyeye daha yer var

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaslar,

Steemit-Turkeyin su an 96 üyeye upvote vermekdedir.

Otomatik upvote alan üyeler alfabetik siramasiyla:

@abdilkara
@ahmetay
@alkmaar
@alpyasar
@anadolu
@aykutpurde
@barut
@bayjoe
@bozgun
@btknutizer
@byn-yesilbag
@by-yesilbag
@canburaksimsek
@ceda
@crazy3
@crybois
@damla
@darknose
@dervisturgut
@dogancankilment
@dianna1
@defnetural
@dozturk
@dortkdortm
@dythnm
@emrebeyler
@emremutlu
@enigma5001
@erenesen
@ethemkibar
@fakire1sadaka
@farmerturkey
@fatoyoku
@fetch
@firatimo
@firatozbek
@Forkonti
@gerginho
@ghostlords
@habercitr
@hakkindahersey
@hirsliturna
@hsyng
@intelligencer
@itsmeebrar
@irfandemire2084
@Kad
@karakule03
@keepcalmandread
@kedimuren
@konats
@kwangjaggle
@kwon
@liquidoo
@lookit
@lutficanumut
@mahmut -
@mahmutfirat
@mariginal
@mesafe
@mevsuf
@misalen
@mrtrablus
@muhammet0678
@mukdem
@MuratTatar
@musaa -
@necrosahin
@oguzhangasi
@ognustn
@oktaymutlu
@oliverbix
@omersurer
@osmanbugra
@otherwoman
@ozanyaman
@ozkanbusra
@papakli
@physiotherapist
@ramazangoker
@rarhazangoker
@rdvn
@realinfo
@revan746
@reyha
@rufat
@sauronbey
@sargoon
@sorucevap
@sveydi
@tarikhakan55
@thegossip
@thesky
@the-world
@trkasa
@tortug
@turkiye
@ugurarslanboga
@ulkembetil
@unforgettable
@webcatan
@yataydeli
@yunusemre
@zafertalks
@zoeyvalliant
@zoltarian

Ilk basta 35% ile upvote veriyordu ama listedeki isimler cogalinca upvote 10% indi. Steemit-Turkey bu üyelere ve hesaplara postlar yollandigindan 1 - 5 dakika ara ile upvote veriyor.

Listeyi 100 üyeye doldurmak ve bir aylik böyle kalmaini istiyorum. Ondan 4 kisi daha eksik.

Bu son 4 kisi ya bu postun altina yorum atabilirler yada bana @oendertuerk hesabimla discord üzeri ulasabilirler.

Ilk yorum yada bana mesaj atan girer listeye.

Saygilarimla

@oendertuerk / @steemit-turkey

Sort:  

Liste hala boşsa bende düzenli olarak yazmaya yeniden başladım.

Umarım listeye alınırız :))
@racoo

hocam bende vote almak istiyorum discord da yazıyorum neye göre vote alabiliyoruz acaba

aslinda listedeydiniz ama upvote almamisiniz. isminizi yeniledim, simdi upvote verir ;)

Merhabalar stimeet te yeniyim bana yardımcı olabilirmisiniz? Nasıl bir yol izlemeliyim benide postunuza albilme şansınız var mı ne derseniz yaparım araştırarak şimideden teşekürler @steemit-turkey

Bende listede yer almak isterim :)

97ci üyemizide bulduk :)

teşekkür ederim :)

Bu topluluğa katılabilir miyim

only turkish-community memebers

@steemit-turkey Bu topluluğa katılabilir miyim?

@riski46 sry, this list is only for turks

Hocam bende katılabilirim

desteklerin için teşekkür ederim

@steemit-turkey Listede ismim var ama hiç upvote almiyorum :)
Paylasimi bir yerden bildirmemiz mi gerekiyo?

Listeye dahil olmak için size daha önce talepte bulunmuştum aslında discord üzerinden. Tekrar kontrol etme şansımız olur mu acaba ? :)

kusura bakma, unutmusum... simdi aldim ;)

Teşekkürler :)

Liste dolmustur arkadaslar

Listeye giren arkadaşları kutlarım. Bir gün listede yer almak isterim.

Teşekkürler :)

Katılmak isterim bende .

Yapılan işlem için teşekkürler. :)

Ben de sizin upvote etdiklerinizden olmak isterim... Ben de size her zaman destek olurum elimden gelen kadar... Teşekkürler...

hocam yeniyim ben rica etsem beni de listeye alır mısınız? Almazsanız destekleriniz için çok teşekkür ederim

beni de alabilir misiniz listeye ?

merhabalar öncelikle yardımlarınız için teşekkürler. Bende gruba dahil olmak istiyorum bir de gelecek süreç hep aldığınız 100 kişi ile mi devam edecek?

Merhabalar @steemit-turkey bende listenizde yer almak isterim. Umarım müsait yer olur.

Bende yer almak isterdim fakat geç kaldım gibi girenlere hayırlı olsun :)

katkılarınızdan dolayı teşekkür ederiz.

ne demek, yardimci olabilmek güzeldir ;)

katılabilir miyim halen yer varsa :)

Merhaba , yer kaldı mı acaba listenizde @steemit-turkey

Listede halen yer varsa katılmak isterim.

This post has received a 4.46 % upvote from @upmyvote thanks to: @oendertuerk. Send at least 1 SBD to @upmyvote with a post link in the memo field to promote a post! Sorry, we can't upvote comments.

264% upvoted Thanks!!

Listeye girebilir miyim acaba :)

Bu topluluğa katılabilirmiyim ?

Merhaba,

Son 4 kişiden biri olabilirsem çok sevinirim.

teşekkürler.

Selam hocam,

Halen alım var mı? Yoksa da canın sağ olsun :)

merhabalar,

yer var mı?

Bende istiorummmmmm

ben de girmek istiyorum listeye.

Beni de alabilir misiniz listeye ?

Yeni basladim hem listeye dahil olmak istiyorum hem de yardimci olacak birine ihtiyacim var. Duzenli icerik uretebilirin yol gosteren okursa.