Çok seyahatler biriktirdim!

in #tr2 years ago (edited)

Merhabalar,

Basit bir merhaba bazen nasıl da iç ısıtıyor. Hafif bir gülümseme. Sıcak bir merhaba. Sanki kış soğunda sobanın başında kestane bekliyor gibi. Unuttum sandığınız şarj aletinin çantadan çıkması sanki. Düşündüğünüz birinin size o an mesaj atması, bu güzel günlerde hayatımda iyi ki varsın demesi adeta. Zor günlerinde mesaj atanımız çok maalesef. Neyse uzatmıyorum daha fazla. Sadede gelelim.

Çok seyahatler biriktirdim

Uzunca bir ara verdim diye düşünüyorum. Sayın @baycan ve @mecurry ismin toz tuttu artık, bi' oku bi' üfle bi' yaz diyince kendimi tutamadım ve dönüş yazısı olarak bu açılışı yapmak istedim. Tabi ki bu arada da boş durmayıp birçok (hem de ne çok) seyahatler biriktirdim. Korona falan dinlemedim diyebiliriz. Özellikle aşılarımı olduktan sonra özlediğim bütün arkadaşlarımı görme imkanım oldu. Bu platformda da az kişi tarafından da olsa özlendiğimi görmek beni sevindirdi açıkcası. Bu yazıya ne resmi koysam diye düşündüm baya. Daha sonra amatör işi yaptığım tabloyu koymak geldi aklıma. Buyrunuz.


IMG_0835.jpg
Benim sadece ruhum profesyonel :)

Nereye "gitti" bu 2021?

Ne yaptık peki bu sene? Tüm yıl boyunca Arizona, Utah, Nevada, Florida, New York, New Jersey, California ve Colorado eyaletlerini gezme imkanım oldu. Umuyorum ki her biri için bir yazı çıkarabilirim bu ziyaretlerin. Birçok eski ismin de geri dönüş yaptığını gördüm. Beni seven herkese selamlarımı iletiyorum. Sevmeyenlere de akide şekeri veriyorum. He bir de seyahatların bir ön gösterimini aşağıdaki resimle yapıyorum.

IMG_0891.jpg
Ah şu dağların dili olsa da bize dolar kaç lira oldu dese...

Kürkçü dükkanı.

Pandemi esnasında iş değiştirmenin ve yeni bir yere yerleşmenin verdiği yorgunluğu da önümüzdeki günlerde yapacağım Türkiye ziyaretiyle atlatmak istiyorum. Yaklaşık 3 senedir ailemle görüşme imkanım olmadı. Orda da yoğun bir özlem giderme seansı olacak gibi duruyor. Cebimde unuttuğum fındıkları bulmuş gibi sevindim yine. Haydi hayırlısı.

Çok da uzatmadan bu yazımı sonlandırıyorum. Biraz boşladım buraları. Yazıları okur da yorum olarak damlarsam, bir selamınıza ipotek koyarım.

Saygılar,
@steinhammer

Sort:  

seni yeniden gördüğüme sevindim, sanki yazını okuyunca o eski güzel günlere dönmüş gibi geldi bana bir anlık da olsa 🙂

bu salgından dolayı geçen ayları ve hatta yılları hiç yaşanmamış kabul ediyorum.
o güzel gezi yazılarını okumayı çok isterim belki bu sayede içimiz açılır.

ayrıca resmin de gayet güzel, daha fazla paylaşırsın belki 🌸

seni yeniden gördüğüme sevindim, sanki yazını okuyunca o eski güzel günlere dönmüş gibi geldi bana bir anlık da olsa 🙂

Yeni eski günler anıları biriktirmek dileğiyle :)

bu salgından dolayı geçen ayları ve hatta yılları hiç yaşanmamış kabul ediyorum.

zaten çok da yaşadığımız söylenemez ama bu da benim hayatımda güzel bir anı olarak kalacaktır.

o güzel gezi yazılarını okumayı çok isterim belki bu sayede içimiz açılır.

ilk yazımı paylaştım az önce. yorumlarını bekliyorum.

ayrıca resmin de gayet güzel, daha fazla paylaşırsın belki 🌸

boş bir tuvalim daha var. bi şeyler yaparsam neden olmasın :)

Tablo bence oldukça profesyonel (Ben çinli Ali bile çizemiyorum, evet evet çinli😂)
Seyahat postlarınızı merakla bekliyorum. 3 yıl çok büyük bir zaman ama sonunda özlem gidereceğinize sevindim. Dikkat edin kendinizi aşılara güvenerek kendinizi fazla riske atmayın. Saygılarımla...

Asilandik da bir gunde super kahraman olmadik :) Su ana kadar asiri dikkatli davrandim bu konuda. Test olmaktan burun deliklerimle beynim arasinda yeni bir hafif rayli metro hatti acildigini dusunuyorum.

Umarim kazasiz belasiz memlekete giderim :)

Resmim de wuhanli Ali'den farkli degil yahu.

Yorumun icin tesekkurler :)

İnşallah sağsalim gidersiniz hocam :) burda devlet aşı ve corona konusunda çok fazla hata yapıyor. Burda devletin genel yaydığı algı aşı olana bir şey olmaz. Tabii devlet böyle yapınca halk durur mu😂 Aşılarına güvenip aşırı derecede hastalığı yayıyorlar. 2 hafta önce bizim köyün yarısı Corona oldu. Ama hala Corona olanlar lokantada çalışıp, komşularına gitmekten geri durmadılar

Thanks for sharing.

Cheers mate!

Hocam öncelikle paylaşımınızı ve paylaşımınızda ismimi görünce çok sevindiğimi belirmek isterim.:)))))

Ne güzel çok yerleri gezmiş ve görmüşsünüz. Çok şanslısınız. Bizlerle bu güzel yerleri paylaşarak bizlerin de oraları görmemizi sağlamış olacaksınız.🙏

Pandemi esnasında iş değiştirmenin ve yeni bir yere yerleşmenin verdiği yorgunluğu da önümüzdeki günlerde yapacağım Türkiye ziyaretiyle atlatmak istiyorum. Yaklaşık 3 senedir ailemle görüşme imkanım olmadı. Orda da yoğun bir özlem giderme seansı olacak gibi duruyor.

Umarım en yakın zamanda ailenizle hasret giderirsiniz. 🙏

O sondaki gulucugu silelim :) yorumun icin tesekkurler.

Yaklaşık 3 senedir ailemle görüşme imkanım olmadı.

Wow! Turkiye cok degisti sen gelmeyeli. :)

Cok daha iyi yerlere geldi diyorsun, eminim :))

Sanırım uzun zamandır yazmıyordunuz . Buradaki herkes sizi ve yazılarınızı özlemiş. Ama haklılar. Yazılarınız çok içten ve samimi. Hani iş yoğunluğunuzu atmak için sahile inip çayınızı veya kahvenizi yudumlarken denizi izlemek gibi:)) yazılarınızı okumak iyi geliyor.

Evet uzun oldu biraz. Ara ara gelip gidiyoruz iste. Dondugumde tanidigim insanlari gormek hos oluyor. Maceralarimi bitirene kadar buralardayim. Sonrasina bakacagiz hep beraber :)