You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden Türklerden Steemitte Bir Bok Olmaz

in #tr6 years ago

Kaptan çok sinirlisin, şimdi Steemhunt olayı ne, Steemhunt ne diyeceğim , siktir git öğren de gel diye kükrersin diye korkuyorum :)


Ya bu kadar az kişiyle bir de abuse yapıp Türkler dedirtiyorsak vay bize vaylar bize. Kolay yolcuyuz. Kolayı arıyoruz. Yatırımım yapıp riske girmiyeyim, başkalarının yazısını okumakla vakit kaybetmemeyeyim. Ben yazdım herkes beni oylasın (Bakın bu benim için geçerli olabilir, lütfen herkes beni oylasın:) ) ben vakit harcamayayım. 3 haftadır burdayım aaa bak kazanamadım ben gidiyorum. Vesaire vesaire...Bence zaten öncelikle birşeyler kazanmak için değil, paylaşacağım şeyler var, hazır burada kazandırma ihtimaline sahip burada paylaşayım diyenler gelmeli. Böyle olunca hemen kazanamayınca da gitmezler.


İngilizce paylaşım yapanlar tabii ki olacaktır, daha çok kişiye ulaşırlar ama tavsiyem ingilizce paylaşımları aynı gün içerisinde türkçe olarak da ayrı bir postta paylaşmaları. Bu sayede tr den de kopmamış olurlar. Hem 2 ayrı post daha karlı olabilir. Bot basacaksa da ingilizceye bassın, ne yapalım.


Toparlayamadım, ne diyecektim şaşırdım, korkuyorum.


Bence bir bok olacağız, çürük elmalar ayrışacaklar ve gidecekler kalanlarla güzel ve büyüyen bir topluluk olma potansiyeli var gibi. Ama bu iş çok yavaş olacak görünüyor. Varsın yavaş olsun yeter ki bir bok olabilelim. :)

Sağlıcakla kal

Sort:  

Bu gün bende bu kararı aldım İngilizce paylaştığım içeriğin Türkçesini yazıyorum ek olarak.

👍 Hocam bence doğru karar.

İngilizce paylaşım yapanlar tabii ki olacaktır, daha çok kişiye ulaşırlar ama tavsiyem ingilizce paylaşımları aynı gün içerisinde türkçe olarak da ayrı bir postta paylaşmaları. Bu sayede tr den de kopmamış olurlar. Hem 2 ayrı post daha karlı olabilir. Bot basacaksa da ingilizceye bassın, ne yapalım.

Ben de böyle yapacağım gibi gözüküyor. Bakalım kısmet.

Umarım bir işe yarayacak insanlar kalır da ayrışan insalar gidince rahatlarız. 700 tane takipçim var 50 tane oy geliyor şaka gibi.
Zaten steemitte 1milyon üye var yüzde 30'u falan aktiftir. TR de 3bin üye var 25 kişi aktif 100 kişi yarı aktif falan neyse bende bilmiyorum ne dediğimi :D

Söyliyeyim de gül biraz 3000 e yakın takipçim var 50 oy geliyor yarısı otomatik jumbottan 😂😂😂

Herşeyin farkındayım ama bildiğim yoldan devam edeceğim elimden gelen bu...