You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #5

in #tr5 years ago

Kıskaaanç kıskaaanç kıskaaanç.

Bir insan bu kadar da olur, şu kadar da. Hatta iki insan ne kadar olur hiç düşünme bile. Gel biz bu işi üç insana bağlayalım. Bu kurbanda seninle beraber üç insana girişelim mi? Ya da üç lisana girişelim, bir lisan bir insan sonuçta.

Sort:  

Ben de varıım! Haha! İşte böyle! Üç Silahşörler. :))

sensiz olmaz zaten, üçe beşe bakmaz sana her zaman yer var.

Abi sen böyle devam ettikçe ben bildiğim tüm lisanları unuturum. Kurban olayım kurbanda kurban da kurban. Yazık olmasın dilime benim? Sonra Road Runner'ı nasıl ikna ederim ben..

Ya hocam bırak Road Runner seni ikna etsin.

Bıraktım hocam zaten. Baksana en son başıma ne geldi. Pes ettim.

http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/2000/coyote-nihayet-road-runner-039i-yakaliyor