You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yeniden De Yazabiliriz Ya Da Hive'a Kısa Bir Bakış

in #tr4 years ago

Hoşgelmişin.

Steemit de olan steemworld.org ün kopyası yapıldı hive için. Legal yollardan yapılmadı,steemworld ün kurucusu steemchiller den izin alınmadan sayfası kopyalanmıştı.

Arada bir göz atılabilir ama kesinlikle herhangi bir şifrenizi girmeseniz işiniz garanti olur.

https://beeme.icu/?account=damla

Sort:  

Hoşbulduk @thales7

Teşekkür ederim paylaştığın için 🌸 Bu siteyi bilmiyordum.

Steemworld.org'a gerçekten çok alıştık. Keşke steemchiller kendisi de gelebilseydi. Airdroptan yararlanamadı diye okumuştum ama detayları takip edemedim.

Steemchiller in acil paraya ihtiyacı vardı, bir aralar tüm parasını kriptola Ra gömdügünu, büyük zarar ettiğini yazıp serverlar ın masrafını bile karşılamakta zorlanıyor olduğunu okumuştum. Sonra steemit Justin Sun ona sahip çıktı ve güzel gelir sağlamaya başladı. Justin Sun i da destekleyenler arasında olduğu için airdrop vermediler. Alman discord kanallarında yazılanlara bakılırsa, kendisi sadece para kazanmak istiyor. Blockchain, decentral ve sansürlenmek umrunda deyilmiş. Hepimiz para kazanmak istiyoruz ama onun daha çok ihtiyacı var galiba.😁😁

Çok ilginç. Bu kadarını bilmiyordum. Öyle yetenekli bir developer nasıl parasız kalır anlamak zor doğrusu. Teşekkür ederim bilgilendirdiğin için :))