You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden Türklerden Steemitte Bir Bok Olmaz

in #tr6 years ago (edited)

Güzel isyan verdim şukunu 😇
Aşağı yukarı her şeye katılıyorum. Yazı düzeni ile ilgili kodları neredeyse 1 sene olmasına rağmen ben de öğrenmedim (Bir iki şey dışında)
Açgözlülük ve Bencillik millet olarak en önemli niteliğimiz sanırım. Ülkenin halinden tut da Steemit topluluğunun haline kadar hep başımızın belası. Çok fazla güzel insanımız da var ama genetik sanki.
Abuse konusu çok uzun zamandır böyle maalesef. Utopianın ilk zamanları bir şeyler yaparak düzgün oy alabiliyorduk ve bunu çok profesyonel olmadan da yapabiliyorduk. ama özellikle türkler olarak öyle bir sağdık ki utopian'ı adamlar kuralları güncelleye güncelleye neredeyse profesyonel olmadan bir şey yapılamayan hale getirdiler. günde 10 post atanı mı ararsın. Yanlışlıkla mod olmuş arkadaşların aralarındaki oy döndürmesi mi dersin. Halen en ufak yanlışımızda Türk olduğumuz için ekstra zılgıt yiyoruz.
Yatırım Yatırım konusu bizim gibi parası pul olmuş ülke vatandaşları için biraz zor gibi duruyor. Gün geçtikçede zorlaşıyor.
Power Up İnsanların Power up yapmaları belki zor ama Power Down olayını da pek anlayamıyorum. Bu arada SteemPower kasmanın tek yolu Power up değil aslında özellikle steem'in bu şekilde düştüğü zamanlarda Bot kullanarak çok iyi miktarda SP kasılabiliyor.
İngilizce Neredeyse ilk postlarımdan beri sürekli çift dil yazdım. Belki Postlarımın kalitesizliğinden (Çok iddialı değilim o konuda) İlk dönemlerde balinalardan nadir de olsa ara ara oy geliyordu. Ancak Şu son dönemdeki Bot, Oyunu Satma gibi olaylar sonrası adamlar muhtemelen artık girip de bakmıyorlar bile.
Benim isyanım 5 ay boyunca SP kiraladım ve bu SP ile Tr topluluğunda beğendiğim içerikleri ve Bursa'lı arkadaşları oyladım. Son dönemde buna gücüm yetmiyor ama Ham SP olarak neredeyse o kiraladğım oyu yakalamış durumdayım şu anda. Sırf destek olsun her ay cebimden 50 SBD harcayıp SP kiralayıp oy dağıtmama rağmen neden %100 ile oylamıyorsun diyen bile oldu. Teşekkür zaten olmadı. Hatta Steemit ile tanıştırdığım ve güçlenmesine de bir şekilde yardımcı olduğum insanlar şu an beni oylamıyor bile 😅
Bir dönem MinnowBoosterda %400 oylama yapıldı bunu ilk keşfeden olabilirim ( Bana anında oy geri dönüşü olmuştu sonradan diğer arkadaşların 9 saate kadar uzadı oy geri dönüşleri) Hemen toplulukta paylaştım. Steemin de aynı süreç içerisinde iki katına çıkması ile elinde 100 SBD'si Olan O oylamanın sonucunda 450 SBD artı SP kazandı. Bir tane teşekkür eden olmadı. Ben de son dönemde iyice bıraktım. Yine kimseden oyumu sakınmıyorum. He bu arada hiçbir oy kuyruğuna da katılmadım katılmam. Çok verimli olduğunu düşünmüyorum nedense. Sanırım ben de abarttım 😅 Bunu yazana kadar post hazırlasaydım keşke bir tane.
Son olarak Kaptan bizi kampa götür

Sort:  

Yoruma bak be... Maşallah.

Valla hocam çok haklısın. Ne cevap vereceğimi şaşırdım :D

Kampa gideriz bir ara... Bakalım ne zaman :D Discorddan konuşalım onu.

Edit: O kadar uzun yazmışsın ve güzel yazmışsın ki 2 cümle ile bırakmak istemedim.
Yatırım yapacağım yakında. 1 Sene sonra falan umarım geç olmaz da her ay 1.000 dolarlık steem alırım :D

Yazı zaten yeterince uzun ya cevaba gerek yok zaten.Dolarla kazanacam diyorsun 💪

Tl kazanıp dolara çeviremiyor muyuz :D