#dblogUnmoderated tagAll postsTrending CommunitiesWorldmappinHIVE CN 中文社区SplinterlandsActifitPhotography LoversBlack And WhiteEcencyLeoFinanceHive LearnersHive GamingGEMSHive FoodExplore Communities...#dblogTrendingHotNewPayoutsMutedsilvertop (76)in Actifit • 12 hours ago“Drought, What Drought………Man!”🐸 My Actifit Report Card: June 25 2026“Drought, What Drought……Man!”🐸 PEPE couldn’t wait to get back home, and now he’s wondering where all the water has gone!😮 “Silbertop, back at Baby Olivia’s home, water was…silvertop (76)in Actifit • yesterday“All Da Drinks On Me……Man!”🐸 My Actifit Report Card: June 24 2026“All Da Drinks On Me…….Man!”🐸 PEPE doesn’t travel well!🙄………………. No amount of crystal clear Mountain streams, or lakes, were able put my green friend at ease this past…silvertop (76)in Actifit • 2 days agoTickets Please, Part Two….”We Come From France!”👽 My Actifit Report Card: June 23 2026Tickets Please, Part Two…..”We Come From France!”👽🛸 “Where are we headed Bill?”😍 After several loud “Barks”, a thick black plume of smoke, and then a “MASSIVE Backfire”from…bigtakosensei (68)in CineTV • 11 hours agoMy Thoughts and Ratings on the Movie: Is God Is (2026)My thoughts and ratings of the movie Is God Is (2026) without spoilers. Movie trailer included.udabeu (71)in #deutsch • 2 days ago#Spritzrhantizotionschlauch.. #Ruehrseligendendes .. Ups , huch , "pünklich" zur Rechenweckernden ist #Es wieder herein gekommeriert aus dem sommerlichen Schatten der hintersten Ecke von #Sich´s Land…silvertop (76)in Actifit • 3 days ago“Tickets Please…..Part One!”😇 My Actifit Report Card: June 22 2026Tickets Please…..Part One!”🤗 “Dad we will be up at 6 AM, you and Mom be ready to Go!”😍 It was Father’s Day weekend, and just a week past Silvertop’s Birthday. Liz and I were…silvertop (76)in Actifit • 4 days ago“It’s Goodbye Again!”😍 My Actifit Report Card: June 21 2026“ It’s Goodbye Again!”😍 It’s time for Grandma and Grandpa to return back home! It’s been wonderful spending the weekend with our son Bill and his Wife and Olivia our ten Month…udabeu (71)in #deutsch • 3 days ago#Periphyxiztionwaerme.. #FruechtsChChendendes .. So , das Weckernde um #Elfuhrelf hat das #Es schon wieder erstanden angeredet , hihi , ja , und #Es erinnert #Sich , als das Weckernde um…silvertop (76)in Actifit • 5 days ago“Look Liz She Looks Just Like You!”🥰 My Actifit Report Card: June 20 2026“Look Liz, Olivia Looks Just Like You!”😍 “Nope……….sorry Silvertop, ALL Babies have a “gap” between their two front teeth!”🤔 Our hiking friend Jan is a retired dental…silvertop (76)in Actifit • 6 days ago“Get Ready…..Get Set!”🤗 My Actifit Report Card: June 19 2026“Get Ready….Get Set!”🤗 “Silvertop we get to see our Baby Granddaughter tomorrow!”🥰 Guys…it’s amazing the amount of “Stuff” you need to take when you leave town for the…udabeu (71)in #deutsch • 5 days ago#Oberchrysoztiononkel#HaeusChChendendes .. So , huch , oh , war da nicht eine Tagende gewesen , die #Es als fehlerbehaftet empfand , und hatte #Es an dieser Tagenden nun die StÏllbÏlder für…udabeu (71)in #deutsch • 6 days ago#Mehrheautotioneuse.. #Hinterwaeldlerndendes .. Puha , fünneff Stundende vor optÏmal und das #Es hat das Spätstück vor´m #Sich ? Doch #Es musste vorher erstmal die StÏllbÏlder für dieses…asd5710 (69)in #krsuccess • 20 hours ago[돌핀이] 축구를 보고안녕하십니까 돌핀이 @asd5710 입니다 어제 월드컵 3차전 남아공이랑 경기가 있었다 피파랭킹이 60대이 조 최약체팀이었다 개씨발 그놈의 U자 빌드업 얼마나 전술이 없었으면 전방으로 공을 제대로 가지를 못하냐 슛을 쏠수있는 찬스 자체가 없냐 내려 앉아서 할거면 기습전술이라도…asd5710 (69)in #krsuccess • 2 days ago[돌핀이] 딱 이정도 날씨가 좋다안녕하십니까 돌핀이 @asd5710 입니다 덥지도 춥지도 않은 이런 날씨 너무 좋다 낮에도 잠깐 산책 나갔는데도 안덥다 좋네asd5710 (69)in #krsuccess • 3 days ago[돌핀이] 비온 뒤 시원하네안녕하십니까 돌핀이 @asd5710 입니다 비오기 전에 약간 습도가 높아서 끕끕한 날씨였다 그리고 몇일전에 비가 많이 내렸다 그리고 어제 밖에 나가보니 살짝 쿵 춥네 보통 지금쯤에는 더울 시기인데 올해는 다른 시기에 비해 좀 덜 더운거 같네asd5710 (69)in #krsuccess • 4 days ago[돌핀이] 친구들 모임안녕하십니까 돌핀이 @asd5710 입니다 어제 저녁모임을 친구들과 하기로 했다 원래는 콩물이나 때릴려고 했는데 비가 온디 날씨가 선선해져서 콩물 대신 중국집으로 고고 난 면보다는 밥이 땡겨서 볶음밥으로 먹었다 생각보다 음식 잘하네 역시 중국집은 음식 잘하는 집으로 가야돼asd5710 (69)in #krsuccess • 6 days ago[돌핀이] 반찬안녕하십니까 돌핀이 @asd5710 입니다 어제 시골에 간김에 누나집에가서 저녁이라도 먹고 갈 생각이었다 그래서 누나한테혹시나 집에 반찬있냐고 물어보고 한개도 없단다 그래서 반찬가계에 가서 반찬을 5만원어시 긁었다 김치 종류랑 나물류 등등 사서 오만원 어마어마하게 샀네asd5710 (69)in #krsuccess • 5 days ago[돌핀이] 로또 4등안녕하십니까 돌핀이 @asd5710 입니다 로또 4등이 됐다 진짜 오랜만에 됐네 몇년만인지 모르겠다 5만원 바꿔서 오천원은 로또로 바꾸고 나머지는 현금으로 바꿔서 나중에 일주일에 한번씩 또 로또해야지 기분 쬐짐asd5710 (69)in #krsuccess • 7 days ago[돌핀이] 멕시코전 축구안녕하십니까 돌핀이 @asd5710 입니다 어제 멕시코전 축구를 10시에 봤습니다 양쪽 다 답답한 축구를 합니다 정말 전, 후반 보면서 재미없는 축구를 했습니다 어제 한번의 실수를 한골을 내줘서 졌습니다 정말 손흥민 잘하고 있는데 왜 빼는지 전술을 빵점 홍명보