Тhat day when the first snow fell (Того дня, коли випав перший сніг...)

in #ualast year

17 листопада випав перший сніг... Це був четвер. Я запам'ятала, бо саме в цей день врешті переїжджала до міста зі звірами.

1669047948431-01.jpeg

Сніг викликає відчуття урочистості. Звісно, це красиво. Святково. Новий рік, Різдво, мандаринки і таке інше...
Але цьогоріч асоціації сумні. Сніг — це холод для наших воїнів. Для людей, у яких нема опалення на окупованих територіях або на тих, які нещодавно звільнені.
І сніг та мороз — це проблема для бездомних тварин. Тому сніг приносить мені біль.

До Львова збиралася частково при світлі ліхтарика. Три дні підряд з 16.00 і до пізнього вечора вимикали світло... Як воно зараз там? Хатка сумує за мною, як а я за нею. Чи думаєте, що будинки не можуть сумувати?
У місті в мене є світло та центральне опалення. Не знаю чому наш район не вимикають. Та чимало львів'ян терплять багатогодинну темряву. Особливо важко, якщо багатоповерхівка не має підведеного газу і залежна від електрики...

Та звірів мені шкода більше, ніж людей. Бо ми їх приручили і несемо відповідальність. Щодня витрачаю купу часу на писання оголошень, рекламу, просування дописів у стрічці FB. Тому мало постів тут... Та й обвал криптовалюти не дуже спонукає.
На жаль волонтерство ніяк не оплачується, а займає багато часу. Та я не здамся. Пора виходити на інший рівень і перестати себе жаліти та вважати "не такою".

IMG_20221121_182942.jpg

У квартирі мене зустрів Кузя, двоє рижих дикунів на балконі і досить великий безлад. Квартирантка майже щодня працювала і мала силу лише на годування котів. Котів переважно було 4. Її Пірат і троє бездомних. Хату вона прибрала поверхнево і тому четвертий день підряд я доводжу все до ладу... Злюсь. Але знаю, що я певно опинилася б у такій же ситуації, якщо б щодня працювала.

1669047918158-01.jpeg

Паралельно з цим у мене було замовлення по миловарінню. Одна давня клієнтка живе тепер у Грузії і приїхала сюди лише на тиждень... Я похапцем замовляла матеріали, які страшно подорожчали з початком війни. Це була дупа, прибрати у квартирі та ще й щось робити. Під акомпанемент... шипіння. Мої коти шиплять на Кузю, а він не розуміє цього, бо хоче дружити. Та контакт поступово налагоджується.
Слава Богу за все. Що є дах над головою, теплі батареї і всі живі. Знову застуда, але я навіть радію, бо не потрібно нікуди йти. Головне прожити ще один день. Це моя мета.

IMG_20221119_152121.jpg

P.S. Давненько нікого не читала, обіцяю виправитися...

Sort:  

Manually curated by ackhoo from the @qurator Team. Keep up the good work!

Thanks dear @ackhoo and @qurator team

Боже, скільки снігу!))) А у нас в Запоріжжі весна!)))
image.png

Я вам трохи заздрю:)
Ну в нас теж сніг майже розтанув, ці фото були зроблені кілька днів тому.
Хоч би цей місяць був теплим, це так потрібно хлопцям на війні

Згодна на всі 100!

@tipu curate 💙💛 🇺🇦 💛💙

Upvoted 👌 (Mana: 450/500) Liquid rewards.

@staywithukraine thanks for your support!

You're very welcome!♥️