(UA:ENG) Мій перший пост, починаємо !!!! My first post, Let's GO !!!

in #ua4 years ago (edited)

Привіт усім, дуже радий приєднатися до цього великого і дуже яскравого Вулику. Небагато про себе. Звати мене Іван, і я живу у столиці України ( хто не знає – це Київ =)) ), але народився я в іншому дуже гарному та неймовірному місті. Місті троянд, шахт та гарних людей. У місті, чия команда з футболу займає перше місце в українській прем’єр лізі вже 4 роки поспіль. Коротше, я -з ДОНЕЦЬКА.

Hello everyone, I am very glad to join this big and very bright hive. A little bit about myself. My name is Ivan, and I live in the capital of Ukraine (who doesn't know - it is Kyiv =))), but I was born in another very beautiful and incredible city. City of roses, mines and good people. In a city whose football team ranks first in the Ukrainian Premier League for 4 years in a row. To cut a long story short, I'm from DONETSK.

22.jpg

Маю вищу освіту у галузі готельно-ресторанного бізнесу яку і отримав у Донецькому національному університеті ім. Михайла Туган-Барановського. Університет дав мені можливість побувати у містах яких ще не бував, і це відкрило в мені жагу до мандрівок. Після першого курсу я поїхав на практику до Старої Ялти що на Азовському морі. Там, на базі відпочинку «Соняшна» я вперше був на посаді помічника кухаря, де ми готували для таких же студентів як і ми самі. На другому курсі я вже поїхав до Криму, до речі уперше. Цей період був дуже яскравим у моєму житті )) Також наш університет відправляв своїх студентів на практику до Болгарії і на 3 курсі мені випала така можливість (може тому що я був дуже гарним учнем, а може тому що за цю путівку треба було платити =), але я вважаю що перший варіант вірогідніший ). Ось небагато фото з моїх студентських практик.

I have a master's degree of hotel and restaurant business, which I received at Donetsk National University name after Mykhailo Tuhan-Baranovsky. The university gave me the opportunity to visit cities I had never been to before and since than I've been bitten by a travel bug. After the first year of studies I went to practice in Old Yalta on the Sea of ​​Azov. There, at the recreation center "Sunny", we prepared meals for the students as we were and I worked as chef's assistant for the first time. After the second year I went to Crimea, for the first time by the way. This part of my life was very bright and vivid)) Also, our university sent its students for practice to Bulgaria and at the end of the third year I had this opportunity (maybe because I was a very good student, or maybe because I had to pay for this trip =) , but I think the first option is more likely).

IMG_2916.jpg

VYFpZefkNGI.jpg

IMG_2931.jpg

IMG_3126.jpg

x_e9624bec.jpg

IMG_2994.jpg

Що ж мені подобається??? Полюбляю я багато чого. Люблю мандрівки, коли зустрічаєшся з чимось новим і відкриваєш для себе щось таке… без чого після, вже здається, не можеш жити. Люблю магію ранку, коли на вулиці ще немає людей і все навколо ніби завмерло на мить, сонце освітлює все своїм м’яким промінням. Зі звуків тільки тихий щебет птахів. Але головне для мене у цю мить - повітря, саме зранку воно свіже і по справжньому прекрасне. Люблю приємну втому яку відчуваєш після доброго тренування у залі, або продуктивного робочого дня. Люблю людей і спілкування з ними, тому я завжди і до всіх ставлюся добре (адже мене так навчили батьки, а моїх батьків їх батьки. Так і передаємо добро у спадок). Люблю напружити мізки якоюсь головоломкою, квест кімнатами, настільними іграми, або прочитавши якусь розумну книжку. Із музики мені подобається рок напрямок, мені здається що музиканти цього жанру не просто співають та грають, а вкладають всю душу у своє виконання. Люблю готувати, а також смачно поїсти, взагалі їжі, я виділяю велику частину часу та себе. Ну і звісно я люблю пиво, божественний напій, видів якого велика кількість на будь який колір і смак ) Напій який відмінно поєднується практично зі всією їжею, а може навіть і зі всією, далі побачимо )) Ну і взагалі це не весь перелік що мені подобається, а лише невелика його частина.

What do I like ??? I love a lot. I love traveling, when you find new places and discover something … you know, without what, it seems you can't live any more. I love the magic of the morning, when there are no people on the street and everything around seems to be freezed for a moment, the sun illuminates everything with its soft rays. The only sound is the quiet chirping of birds. But the main thing for me at this moment is the air, in the morning it is incredible and really fresh. I love the pleasant fatigue that you feel after a good workout in the gym, or a productive day at work. I love people and communication with them, so I always treat everyone well (because my parents taught me so. That's how we inherit kindness). I like brains teasers, quest rooms, board games and reading some self-developing book. Talking about music I like the rock direction, it seems to me that musicians of this genre are not just singing and playing, they put their whole soul into their performance. I like delicious food as well as cooking so I dedicate to it the vast part of my time and sole. And of course I love beer, the marvelous drink with many types for every color and taste) A drink that goes well with almost all food, or... maybe even with all, we'll see)) Well, in general, this is not the whole list that I like, just a little part of it.

Що ж я хочу від цього блогу?

  1. За допомогою своїх дописів перестати соромитися, і не лякатися того що про мене будуть думати люди.
  2. Покращити знання з української та англійської мов (нагадаю що я з Донецька і все своє життя спілкувався російською мовою, а українською розмовляв лише на уроках укр. мови та літератури. Тому прошу мене пробачити якщо щось не вірно формулюю)
  3. Однією з невеликих моїх цілей є читати 2 книги на місяць, і за допомогою цього блогу, хочу це контролювати, а саме публікувати есе після прочитання
  4. Хочу покращити свою навичку у висловлюванні думок письмово.

What do I want from this blog?

  1. With the help of my posts, to stop being ashamed and not to be afraid of what people will think of me.
  2. To improve the knowledge of Ukrainian and English languages ​​(I will remind that I am from Donetsk and all my life have been speaking Russian, I used Ukrainian only at lessons of Ukrainian language and literature. Therefore I apologize if I formulate something incorrectly)
  3. One of my small goals is to read 2 books a month, and with this blog, I want to control it, namely to publish an essay after reading
  4. I want to improve my writing skills.

Отже, «що ж ти будеш публікувати?» запитаєте ви. Буду публікувати есе на різні круті книги, дегустації свого найулюбленішого напою, різні історії зі свого життя ну і головне рецепти смаколиків до пива та інших страв з усього світу (у своїй інтерпретаціі звісно). Приклади деяких моїх страв.

So, "what are you going to publish?" you'll ask. I'll publish essays on various cool books, just different stories from my life, degustation of my favorite drink and recipes of yummies that go with beer and other dishes from all over the world (in my interpretation, of course). Here are some examples of my cooking.

fish.jpg

пицца.jpg

изображение_viber_2020-08-03_12-26-49.jpg

пана кота.jpg

cырники.jpg

капрезе 2.jpg

Ну що ж на цьому я хочу зупинитися, чекаю наступної нашої зустрічі. Дякую що прочитали до кінця.

Well, I want to dwell on this, I'm waiting for our next meeting. Thank you for reading till the end.

Ми обов'язково з вами зустрінемось ))))

We will definitely meet again ))))

Sort:  

Welcome makovich!
Ecency is mobile and desktop application that improves your experience on Hive.

Download Android: https://android.ecency.com, iOS: https://ios.ecency.com, desktop: https://desktop.ecency.com apps that helps you to gain new followers and stay connected with your friends, unique features - notifications, bookmarks, favorites, drafts, and more.
We reward our users with encouragement upvotes as well as Points to promote and boost your content.
Learn more: https://ecency.com
Join our discord: https://discord.me/ecency

hello dear friend @makovich good day
Nice to meet you, very happy that you have chosen our company as your favorite social network, happy to have you among us
Welcome and many successes
Have a wonderful day

Congratulations @makovich! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 10 upvotes. Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - Let's grow together!
The HiveBuzz Shop - New Items and Designs
Loading...

Вітаємо вас на HIVE 😉

Долучайтесь до нашої спільноти Team Ukraine, публікуйте у ній свої дописи та використовуйте при публікації ваших постів одним із тегів #ua для отримання підтримки від учасників нашої спільноти.

Більше інформації за посиланням

Вподобайка, й вітаємо тебе у Вулику🙃

Hi ivan Welcome to the Hive movement and blockchain. You will have fun blogging and vlogging I promise. But in the beginning it’s hard and new and maybe you need help. We have amazing people here and a help discord if you need it. I love blogging, But always be carefull with all your passwords, Never give those up !! I speak from experience !
I use Peakd to post to Hive. But hive.blog is an option too.
Good luck with with hive experience and I Will See you around and may you find here what you are looking for. Just remember that all good things come in good time and never giving up is THE key to big succes on the Blockchain. Also you could join the the Terminal discord. Or visit @heyhaveyamet for more new arrivals, newbies exposure in the beginning very important.
Let me know if this was helpfull or if you need more help, see you in Discord
the Terminal. Here is the invite its free,

https://discord.gg/XZGPGpz

Greeting from the Netherlands
@ Brittandjosie

7ABC01A0F68B42E7BBF53DF6B23DD071.jpeg

Ласкаво просимо до громади вуликів @makovich!
Я делегував вам трохи, щоб ви могли мати трохи RC для роботи.
Ми щиро сподіваємось, що ви знайдете все, що шукаєте, та знайшли тут новий будинок.

Сім пропозицій, які слід врахувати:

  1. Охороняйте ваші паролі ретельно і публікуйте лише за допомогою ключа проводки,
  2. Використовуйте свій активний ключ лише для транзакцій у гаманці, брелоку та Peaklock,
  3. Пароль власника використовується лише для скидання порушених паролів,
  4. НЕвтрачайте свої паролі; копіюйте та зберігайте в режимі офлайн,
  5. ***Не публікуйте чужі роботи, будь то фотографії чи написані, без кредиту та не забудьте джерело всієї вашої роботи, навіть якщо це ваша власна ***.
  6. В тупний тег використовується лише один раз, і
  7. Не Не відкривайте будь-які посилання у записках або коментарях, які не знаєте, кому вони належать. Якщо це звучить занадто добре, щоб бути правдою, це, мабуть, так, тому йде стара приказка. Тут немає нічого вільного.
    Я знайшов вас, тому що @YodaBritt та @KittyGirl від @heyhaveyamet презентували та рекламували вашу публікацію, щоб отримати більше експозиції та допомогти вам рости швидше.

Якщо ви переповнені, і вам потрібні певні вказівки, або у вас є якісь питання, доступні інформовані хівіани, які можуть вам допомогти;
Ви можете натиснути, щоб перейти до Терміналу в розбраті тут:

Весело та щасливо Хайвінг!

Чудова розповідь про себе! Вітаємо тут...