Три тополі на Плющисі

in #ua3 years ago (edited)

Сьогодні четвертий день відпустки - канікули! Дощі йдуть майже щодня вже майже цілий місяць - доводиться перечікувати їх в інтернеті)) Якось затягло мене в цю колоризацію
image.png

Пам'ятаю що спочатку кольоризували "Сімнадцять миттєвостей весни" та "В бій ідуть одні "старики"", а потім... я не слідкував Кольоризація це привід подивитися ще раз старі фільми.
Звісно що згадані фільми я бачив - адже вони були одні з перших, а далі... пригадую наче як фарбували старий-старий фільм "Попелюшка", десь у новинах мерехтіли кольоризовані "Дівчата"(хм..треба переглянути) Попався на очі "Весна на Зарічній вулиці" - я його пару раз бачив, проглянув ще раз.
А от "Три тополі на Плющисі" так доречно згадуваний в "Джентельменах вдачі" я здається не бачив. Захотілося передивитися.
image.png
Спочатку негарні почуття виникали від занадто переграних посмішок, а потім...чудовий фільм, під кінець аж сльоза пішла. Ще раз дивуюся як цей фільм не бачив. Адже багато фільмів я бачив хоч кілька кадрів. Так часто бувало включиш телевізор - йде якийсь фільм, проглянеш його кілька хвилин, а далі вирішуєш дивитися ще чи що інше. Так навіть епізодично не траплявся.
image.png

image.png
Скачав дві книги: Неллі Гореславська: "Тетьяна Дороніна: Життя актриси"
та Борщаговського О.М. Три тополі на "Шабаловці"))) а фільм називається по іншому бо з Шабаловкою були вже інші асоціації
image.png

А пісня з фільму все не виходить із голови.....

Sort:  

Опустела без тебя Земля...
Как мне несколько часов прожить?
Так же падает в садах листва,
И куда-то всё спешат такси...
Только пусто на Земле
Одной без тебя,
А ты... ты летишь,
И тебе
Дарят звёзды
Свою нежность...