ULOG: Day 32 My father went back home.

in #ulog6 years ago (edited)

It is never easy for me deal with those people who abruptly judge me.Yes my dad committed a crime that was made him to lived in the jail for almost five years.I always cried secretly when I remember our family status.Kana ganing mura mog tae sa kanding nga nagbuwagsa.Lisod kaayu mag move on...l
Finally now he's already back home.Yesterday we went to the jail to get him.
While waiting for him I watched the employees played valleyball..IMG20180801153830.jpg
While waiting for te papers to be cleared,nag apil nalang kog dula..Yes ganahan gyud kog magdula pero kay sauna ky dli man ko paggwason sa pagmagdula na ang akong mga ig agaw ky kuno lageh may lag matulog.I really regret it,,gisayangan nako ang akong panahon sa bata pa ko,,may pag wa ko naminaw sa kang nanay,,may pag musibat ko pag patulogon ko..Kay karon narealized nako nga medyo wla gyud nako naenjoy akong pagka studyante.But anyway,past is past....Bawi nalang sa akong sunod nga kaliwatan..
After that pwede na makauli si tatay...Mao tong nanguli na gyud mi..Sauna musakit among dughan pag manguli mi nga musod ong among amahan sa amoa paggawas sa gate..Finally gahapon nakauban na namo cya pauli..
Even the world hate him but still my love for him will remains.Kay kabalo mi sa rason.nganong nabuhat to niya..Yes naa siyay sayop,he's not perfect because he is so also a human.
Wla lang gyud ko kasbot sa akong kalipay,,kay naa nay chances nga magpuyo mi sa usa ka balay nga malipayon..Mao nang naniguro kog skwela bahalag lisod kaayu akong naagian sauna ky akong motivation nga magkatipok na pod mi..Gimingaw na gyud ko makig uban sa ila.:(:(:(
Tana sayo ko makalita og trabaho para makabalay nakog sayo para mabuo nami..:):)
IMG_20180802_165412.jpg
Tanaugraduate na gyud ko karong marso,,Ky para muandang na akong inahan og panarabaho,,ako nay magbuhi nila ky tigulang na sila..
steemitbloggers.gif
ACELFAITH.gif
I love them both,,They are my motivation why I never gave up as a working student.


This post was made from https://ulogs.org

Sort:  

I never fully understand what you’ve said but I hope that your life would be better now that your father is released. There is hope in God, so stay strong, @acelfaith!

Thank you for the comfort:):) I really appreciate it:):)