๐Ÿ˜ฒ๐Ÿคฌ๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ฆ๐Ÿ˜ โ˜(smoke a jont)๐ŸŒช๐Ÿ˜€๐Ÿ˜„๐Ÿ˜

in #weedcash โ€ข 3 months ago (edited)

I'm pretty angry. And the more I try not to be, the worse it gets. There's so much bothering me. Let me start with the weather all summer is cloudy. So that already affects me. Then I've had a shitty renovation next to my house for 5 months. And those construction workers then fill the whole sidewalk in front of my door with vans. Which means that the wheelchairs have to cross the road. And the overview is gone at the intersection. I've said it many times before. I even called the municipality with parking management. but so far i haven't seen them. thousands of tourists walking in front of you. aaaaaah i'm going crazy here.

20210901_151157.jpg

20210901_155114.jpg
I know that being angry doesn't necessarily solve anything. And besides that it costs energy and is tiring. Is it sometimes nice to express your anger with angry loud music? And smoking joints. And I've calmed down now.

20210831_135502.jpg

And what am I worried about. I just think it's rude. Yes, the noise bothers me a lot. But the rest I shouldn't worry about.

20210901_154035.jpg
Here's another picture of the amnesia I'm smoking. what helps against the anger hihi
20210901_154057.jpg

20210901_154105.jpg
Yeah the construction bastards are finally going to stop. Then I can finally turn that shitty music down. Haha I listen to old house tapes.

tumblr_p7d91rD56o1wwtjxoo1_500_mirror.jpg
Thank you all for coming to read my nagging. But I think that people in general should be a little more considerate of one another. But hey I'm just a stoner with a dream.
peace
Loonaticยฎ

Sort: ย 

Lol, well hopefully when they get the job done it will be a good site to see. I've worked in construction for years, the noise kills us too. lol

House music! House music! House music! House music! House music! House music! House music! House music! House music! House music! House music! House music! House music!

The masons are lucky you're a peaceful marijuana smoker. Your Amnesia protects them too. Enjoy


Posted via weedcash.network

Despite the fact that we as smokers have a stigma that seems criminal. Are cannabis users often the nicest and most sincere people

I had visited my relative house today, couldn't hold up there for 10 minutes. The noise was bothering a lot and I ran out as fast my legs could carry me out of the gate lol!

I hope that amnesia relieves you and takes you to paradise. ๐Ÿ˜

thanks almost there ๐Ÿคฃ

inhale the good shit exhale the bullshit

hehe ๐Ÿ˜๐Ÿ’ช

You Listen To Old House Tapes?? You should start unwinding 1 and become entangled in the tape stringy shit and have an all out F*ucking fit because it was your favorite tape... like Mariah Carey or SWV or Nickelback, start crying n shit... construction guys will love it and we gonna need to see footage of that HAHAHAHAuntitled.gif