Ja a policie falešné obvinění.

in #cesky20 days ago (edited)

Obvinil mě arab

Jdu s kolegou do bankomatu a zastaví nás německý policajt. Zavolá nás ke kolegovy a dvěma Arabům .

Policiste začnou s vyslechem . A ja nevím co se stalo .Nakonec to řeší kolega . A jeden z dvojice arabu na mě stále ukazuje a obviňuje.

Tudíž policisté nás legitimuji.A chtějí sepsat protokol na služebně. Ale kolega jim řekne ať jdou k nám do bytu .Policiste jdou asi 20 metru do našeho přechodného bydliště.

A pak odejdou že je to v pořádku.

Jake bylo obvinění ?

Že jsem asi 20 metru od našeho bytu vykradl obchod. Což jsem byl opravdu ve stresu když mě nějaký Arab obviňuje. A nevím je si mě seberou nebo co se děje. Policiste byly vstřícní a klidní.

Nevím co mi potencionálně hrozilo byt tam bez kolegy s chatrnou angličtinou.
To zažít nechcete .

Proč mě obvinil ?

Asi protože misto alkoholu na bytě. Se rád procházím. A nebo někdo podobný nebo nevím.
Nebo možná metalové oblečení vypadám jako kriminálník 😃.

Nevím jen jednu věc
Je si mě ten arab obviňoval ,kolega říkal že ano vyloženě. Nebo jen že mě viděl procházet.
Podle reakci pohledu atd soudím že mě obviňoval.

Bylo by zajímavé psat článek o CPZ v Německu 😅
(CZP) CELA PŘEDBĚŽNÉHO ZADRŽENÍ.

A co vy jak by jste vnímali potencionální problém s policii v cizí zemi. A obviňování místního občana.

Sort:  

Vlastně si vzpomínám jen na jednu interakci s policií v zahraničí. Bylo to v Paříži, já jsem si tam jen tak bloumal ulicemi, když mi zastoupila cestu elegantní pařížská policistka (všechny pařížské policistky jsou prudce elegantní) s tím, že mesijé si musí pasér na protější trotoár. Jakože si mám přejít na protější chodník. Sice jsem neviděl důvod, ale prostor k diskusi byl velmi úzký - já neuměl francouzsky a policistčina angličtina byla taky taková... hodně francouzská. Nicméně kdo jsem já, abych odporoval přání krásné ženy, navíc vybavené pouty a pistolí?
(Ukázalo se nakonec, že chodník, po kterém jsem původně šel, sousedil se zahradou prezidentského paláce a policie si tam s ochrankou něco nacvičovala.)

Tuším v roce 1986 jsem měl v Moskvě nějaký incident se sovětským milicionářem. Nějak se mu nelíbil můj způsob přecházení Sadovovo kolca, šestnáctiproudé silnice, mimo přechod...

!PIZZA !BBH !LOLZ !WINE

@valggav! Your Content Is Awesome so I just sent 1 $BBH (Bitcoin Backed Hive) to your account on behalf of @pirulito.zoado. (9/50)

Why are cats bad storytellers?
Because they only have one tale.

Credit: marshmellowman
@valggav, I sent you an $LOLZ on behalf of pirulito.zoado

(5/10)
ENTER @WIN.HIVE'S DAILY DRAW AND WIN HIVE!

PIZZA!

$PIZZA slices delivered:
@pirulito.zoado(9/15) tipped @valggav