Pracovní morálka

in #ceskylast month (edited)

Rady od spolubydlicích

Dnes jsem dostal menší instruktáž. Že bych neměl kazit kolegy/podřízené. Věc se ma tak že dělám s dvěmi klukama a betonujeme ve třech.

Jsme daleko od všech nikdo nas nekontroluje atd .A celkově jde vidět že nejsme pracanti .

Tudíž instruktáž byla že stylem kterým to vedu/vedem nás dřív či později dostane do problémů. Když stavba se chýlí ke konci . A pokud chci přidáno atd mám projevit více iniciativy .

Nakolik je vlastně těžké vést lidi ?

Když jeden je pováleč a druhý nemá iniciativu a ja chci prostě přežít.
Moje vedení jim vyhovuje .I když sem dostal v téhle firmě možnost fungovat s lidmi a řídit je .

Jenže jak Jeden kolega říkal že lidi tu jsou od prace.A ja mu odpověděl že chci být kamarád.
Dostal jsem menší rozhovor že je mám vést.

Sort:  

Stručně řečeno, můžeš být šéf nebo kámoš. Ne obojí.

Můžeš být šéf v práci a kámoš po práci, ale na to potřebuješ loajální podřízené, kteří to mají nastavené stejně.

Pochybuju že s nimi ano ale zkusit se to da

Kdysi jsem taky dělával takového malého vedoucího pár lidem. Po dobrém se dá s podřízenými vyjít jen tehdy, když vědí, že to umíš i po zlém. Ve škole je to podobné. I když vztah učitel - žák není vztahem nadřízený - podřízený.

Nechtěl bych už nikdy dělat vedoucího.

Nechci vest radši nechávám volný průběh a jak se dohodnem

Tak proč ses nechal ustanovit tím, kdo vést má?

Protože to nikdo nechtěl. Tak to hodily mě.