Problematika spolubydleni

in #ceskylast month

Furt po mně někdo něco chce .

V poslední době se stará do mně spolubydlící. Kvůli špinavým nohám v postel. Což nevím jako co mu vadí. Prostě moje věc umyju si je jen pro zachování míru.

Fakt nechápu proč mě někdo zatěžuje blbost má. Když Vlastně jsem dost v pohodě spolubydlící. Když lidi nelpí na blbostech.

Akorát mám furt pocit že někdo něco po mně chce a požaduje. A v praci jsem 24/7 .

Do nikoho se necpu do alkoholiku feťáku je mi absolutně jedno je si jsou špíny atd .Jediné co požadují je ať se do mně necpou .

Ani peníze tu nejsou tak velký kolem a kolem i když v Česku bych na to nedosahl .

Proč všichni něco chtějí ?

Jsem se všemi v pohodě. A nebavi mě lidi mě už unavuji .

Proč mě chtějí měnit ?

Ke svému obrazu normalnosti. Do které mám hodně daleko. Nechci toho po druhých tolik .Naopak všichni kolem mají na mě daleko výši požadavky něž ja na ně.

Sort:  

No promiň, ale nějaký hygienický standard by si měl civilizovaný člověk udržovat. Ať už bydlí se spolubydlícím nebo ne.

Když se dva standarty nepotkaji tak co ?

Vyhrává ten, který odpovídá místu a času.
Lézt špinavý do postele je standardem možná na Čukotce, ale ne v Hamburku.

Pokud zanedbáváš hygienu a jsi v kontaktu s jinými lidmi, tak už to není jen tvoje věc...

Záleží jak moc .Jinak jak se daří

Předpokládám, že pokud si nemyješ nohy, nemyješ si ani ten zbytek sebe. Pamatuji se, že jsi měl problém se zuby. I když nevím, jestli Ti uhnily kvůli nedostatečné ústní hygieně, nebo Ti je někdo v minulosti vytloukl.

Co proti Tobě spolubydlící může mít?
1.Možná smrdíš. Člověk sám sebe nemusí cítit. Zvykne si. Ale okolí ne.
2.Pokud zanedbáváš hygienu, může Tě napadnout plíseň, paraziti... Co já vím, co všechno. Spolubydlící to od Tebe nechce chytit.

Je obecnou lidskou vlastností snažit se měnit své okolí k obrazu svému. Ty si okolí nevšímáš a chceš, aby si Tě okolí taky nevšímalo. On se myje a chce, aby ses také myl. Přijde Ti to rozdílné?

Bohužel jo ale tak nebrečim .Celkově mě ubiji neustále požadavky na mně.

!PIZZA !BBH !LOLZ

@valggav! Your Content Is Awesome so I just sent 1 $BBH (Bitcoin Backed Hive) to your account on behalf of @pirulito.zoado. (26/50)

2000 people die at sea every year.
Let that sink in

Credit: reddit
@valggav, I sent you an $LOLZ on behalf of pirulito.zoado

(7/10)
NEW: Join LOLZ's Daily Earn and Burn Contest and win $LOLZ