You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dustsweeper's Refer-A-Friend & Nominate-A-Newbie Game

in #contest6 years ago (edited)

Zeker handig.
Ik krijg volgers per bulk binnen. 50 tegelijk. (Vandaar dat steemworld verrekte handig is, want dan kan je de tijdstippen zien)
Wat zijn dat voor volgers? Ik volg ze niet terug. Klik het zelfs inmiddels niet meer aan om te checken of het wat is, want het gaat allemaal over hetzelfde zo ongeveer. Kan ik ze ergens gewoon 'dumpen'? Het zijn natuurlijk geen echte volgers in de zin dat ik er blij van ga worden en dat zijn posts gaan waarderen.
Heb jij dat ook?

Sort:  

ja zie deze https://steemit.com/steemit/@anouk.nox/what-s-up-with-all-these-instant-new-account-followers-after-publishing-a-new-post
misschien niet zo handig om in een topic van een ander een heel gesprek te voeren overigens..

Inderdaad. Zat al te denken waar dan wel ;-) Ik kom er aaaaaaan.....