Вигружаю з голови в інтернет консерви з помідорами 🥫

in #dream14 days ago (edited)

Я прокинулася о 4 : 40 ранку і надіюсь знову завалитися спати. Але чомусь просто лежу в ліжку і не можу заснути.
Щоб мені в голову не лізли думки про той сон , що мені наснився, а саме його я вважаю причиною того, що в мою голову залітають різні думки, а їх причиною того, що я не можу заснути, я вирішила написати про це допис, скинути груз думок в інтернет. Дати всім тим хто посилає в мою голову ті думки - висловитися, і з чистою ( мрію, маю право) головою лягти доспати тих пару годин, перед тим як я почую дзвінок у двері.

Перед сном я отримала повідомлення від додатку star walk 2 , що сьогодні на небі Місяць буде поряд з зіркою Поллукс. Це одна з зірок сузірʼя близнюків, і до цього ввечері я бачила Кастора і Поллукса коло Місяця. І ось мені наснилося , що я дивлюся в зіркове небо, а воно блимає мені з різних боків, і навіть деякі сузірʼя яких не існує, переміщаються і розмножуються… Я не відвожу від них погляд і кайфую, від того, що вони такі красиві і різнобарвні, а ще тому , що вони мені підмигують, як в серіалі «Проблема трьох тіл».

І ось я бачу сузірʼя Близнюків, в вигляді двох малюків, один темний інший світлий.
І світлий дразнить темного…
Потім темний 🪣щує на своїй спинці такі хвильки, як у Соніка, вони виглядають мʼяко , не гостро, і таким чином захищається від світлого.

Wiki
Звісно, я знаю міф про сузірʼя Близнюків, і знаю, що він про тіло та душу.
Саме на нього я опиралася в своїх уявленнях, що таке КА та БА.
Ось такий був дивний сон, після якого я прокинулася.
І не могла засунути.

В основному я радію коли сняться зірки, і тому , що ві сні в мене не болить шия , на них дивитися.

(Прокинулась я саме з такою думкою. 😂. В житті починає боліти шия, тому я не можу дозволити собі довгі сесії розглядання зіркового неба)

А ще я згадала, що маю книжулю, в якій йдеться про світлого і темного малюка в нашій психіці.
І в мене в голові починається мозковий штурм, який важко описати …
(типу чому мені сняться такі сни, маю я до них відношення чі ні, хоч я вирішила не проводити між снами і собою паралелі, але все ж …і т.д і т.п )

І добре , що весь цей каламбур тепер не в мене в голові, а в інтернеті.

Тому , я з полегшенням, випускаю з своїх легень повітря…
І іду обнімати свою любу подружку подушечку.
🥱🥱🥱

Sort:  

От я щось сумніваюсь, що вдалось ноим заснути 😅

Заснула.
Але не знаю, чі є в тому заслуга метода зливати всі думки в інтернет ….

Який я мультик подивився. Ммм супер

???

Приборкувач драконів. Це шедевр. Там скільки всього, хочу ще передивитись.

Особливо приємно, що глянув із сином

Там скільки частин. Яка саме ?

Ось ця

Китайська версія із смішним щуром

Цікавий опис. Хто ж так рано дзвонить в двері?

Той хто знає що мені треба 2 години, щоб зібратися, перед тим як вийти з квартири.