Kaders

in #dutch22 days ago

Mij werd met regelmaat gevraagd wat is mijn doelgroep, het was voor mij ook niet helder dit te omschrijven op de website. Dus ik bedacht, laat ik profielen gaan stellen, waar men zich makkelijk mee kan identificeren. Op dat moment voelde het goed en in een mum van tijd had ik een aantal basis profielen.

Zo was er de newbie, de reiziger, de ontdekker, de overlever en de lagenpeller. Allemaal vrij logisch en globaal. Totdat ik vandaag wakker werd. Waarom zou ik jouw gaan kaderen en jouw met iets laten identificeren?

Doe jij dat zelf al niet genoeg?
Kader jij jezelf al niet, door wat je opgelegd krijgt, door wat jij je zelf oplegd. Wat je meeneemt vanuit de baarmoeder, epigenetisch doorgegeven krijgt en wat je in andere levens hebt mee gemaakt.

We willen toch juist ons ontdoen van al die kaders om onze eigenheid te ontdekken? Tuurlijk hebben we kaders nodig en deze kaders mogen van binnenuit komen, vanuit jouw zijn.

Mijn logo, bestaat uit een vierkant, het kader.
De Matrix, de ervaring, de simulatie, de keuzes die wij maken en zo veel meer. Hoe fijn zou het zijn als we die kaders van ons af doen en vanuit soulalignment onze realiteit creëren? En dan wordt het ook simpel. Als ziel kies je een ervaring, dat wordt je kader en speelveld. That’s it. Meer hoef je niet te weten, en alles wat in jouw speelveld gebeurd is aan jou om los te laten of te omarmen en ontvangen in liefde.

Ben je uitgespeeld, dan laat je jouw fysieke lichaam achter. Ga je terug en als je wilt begin je overnieuw of aan een nieuwe ervaring.

Het kan zijn dat je op een gegeven moment vast zit in een kader, waar je niet meer uitkomt. Er ontstaat een circulaire beweging. De circkel in mijn logo. Tijdens een incarnatie maak je bepaalde keuzes die je vast zetten. Je geeft delen van je ziel weg uit ontwetendheid, je blijft vastzitten in een bepaalde programmatie of je verlaat voortijdig het speelveld. Er zijn ontelbare redenen waarom je in z’on looping terecht kunt komen en het kan Aeons duren voordat je eruit bent. Dat is allemaal niet erg, op een gegeven moment kom je energie, mensen, dieren of andere levensvormen op je pad die je gaan begeleiden.

Je bewustzijn wordt verruimt, je krijgt meer inzichten en je creërt steeds meer ruimte voor je eigen ik. Je ziel, je lichaam en geest worden weer herenigd, de driehoek. Je hebt je ontdaan van alle beperkende kaders en voelt je weer thuis waar je hoort.

Welkom thuis

Timothy

English is coming soon!