Own your SHIT | Masculine Energie

in #dutch20 days ago



Wij mannen kunnen ook seksueel trauma bij ons dragen.
Misschien ben je in het verleden grenzen overgegaan, heb je ze opgezocht, of is jouw iets aangedaan.

Wat de oorzaak ook is voor deze onbalans. Weet dat jij je niet schuldig hoeft te voelen, niet de redder, beschermer of slachtoffer hoeft uit te hangen.

De energie onbalans kan worden hersteld als jij je stukken owned. Ga staan voor wie je bent en herinner de krachtige en gebalanceerde man die je bent.

Stap uit al die rollen, die je hebt aangenomen.
En voel je gelijkwaardig aan de vrouw.

Ga staan in je divine masculine energy!

stroke_gradient.png

Zelf heb ik jarenlang mij schuldig gevoelen. Ik was meerdere malen grenzen overgaan en dat kon ik mijzelf moeilijk vergeven. Ik ging zo ver dat ik zelfs geen relatie wilde, ik vertrouwde mijzelf niet en ik vertrouwde mijn seksuele energie niet. Inmiddels is dit meer dan 10 jaar geleden. Ook vanuit vanuit karma stukken, heb ik verschillende rollen aangenomen. Beschermer, redder en slachtoffer.

Nu ik bezig ben met mijn praktijk, ontvang ik vrouwen met seksueel trauma. Dat maakte dat ik extra verantwoording om mij nam, ik “droeg mijzelf” op om dit recht te zetten, voor mijn karma stukken, en voor alle mannenlijke energieën die hieraan bijdrage. Dit maakte dat ik mij ondergeschikt zette en in dienst van, ongeacht hoe ik mij voel en hoe mijn lichaam reageert en een enorme last op mijn schouders.

Mentaal en lichamelijk had ik dit voor mijzelf al recht gezet. Energetisch bleek er nog een hele lading vast te zitten en dat heb ik vandaag los gelaten, waardoor er ruimte ontstond voor mijn mannelijke energie.

Door dit volledig te belichamen met mijn ziel, mind en body sta ik nu gelijkwaardig naast de vrouw en kan ik haar gelijkwaardig begeleiden.
Of ik de juiste man ben om dit te doen? Dat is aan het moment en in afstemming met de vrouw.

stroke_gradient.png

Krachtige man, resoneert dit met jou?
Dan nodig ik je uit om je te ontdoen van deze rollen en kaders die jij een lange tijd hebt mee gedragen.

Het is tijd om in je Divine Masculine te stappen!

Een sessie is vooral voelen wat je los mag laten, zodat je mannelijke en vrouwelijke energie in balans komt en jouw authenciteit verschijnt. Geen stembevrijding, geen krachtmeting, maar voelen en ruimte maken.

Timothy
motivationmonk.nl

Timothy

Sort:  

Congratulations @motivationmonk! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You published more than 10 posts.
Your next target is to reach 20 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

Our Hive Power Delegations to the April PUM Winners
Feedback from the May Hive Power Up Day