Duck legs, breast and chicken legs with kohlrabi / Kachní stehna, prsa a kuřecí stehna s kedlubnovým zelím

in Foodies Bee Hivelast month (edited)

Ingredience použité v tomto receptu.
kachní stehna 2 kusy
kachní prsa 2 kusy
Kuřecí stehna 2 kusy
kedlubna 3 kusy
jablka 3 kusy
cibule 2 kusy
dvě lžíce másla
hladká mouka podle chuti
sůl podle chuti
kmín podle chuti
cukr podle chuti
ocet podle chuti

Kachní stehna, prsa a kuřecí stehna nasolíme a okmínujeme, nejlépe večer před tím než se bude maso připravovat a dáme odležet do chladničky

Ingredients used in this recipe:
• Duck thighs: 2 pieces
• Duck breasts: 2 pieces
• Chicken thighs: 2 pieces
• Kohlrabi: 3 pieces
• Apples: 3 pieces
• Onions: 2 pieces
• 2 tablespoons butter
• All-purpose flour: to taste
• Salt: to taste
• Caraway seeds: to taste
• Sugar: to taste
• Vinegar: to taste

Season the duck legs, breasts, and chicken thighs with salt and cumin, preferably the night before cooking, and let them rest in the refrigerator.

Kedlubny oloupeme a nastrouháme na hrubém struhadle
Peel the kohlrabi and grate it on a coarse grater

Nastrouhané kedlubky dáme do kastrolu, okmínujeme a podlijeme trochou vody. Dusíme do poloměka
Grated kohlrabi is placed in a pot, seasoned with caraway seeds and covered with a little water. It is stewed until half-soft.

Cibuli nakrájíme na drobné kostičky, orestujeme na másle, přidáme hladkou mouku a světlou jíšku. Poté přidáme ke kedlubnám a dusíme dokud není kedlubna měkká. Nakonec osolíme, a dochutíme octem a cukrem podle chuti
Cut the onion into small cubes, fry in butter, add plain flour and light broth. Then add to the kohlrabi and simmer until the kohlrabi is soft. Finally, add salt and season with vinegar and sugar to taste

Troubu rozehřejeme na 250 stupňů celsia a připravené kachní stehna, prsa a kuřecí stehna dáme na 10 minut do trouby, pak přiklopíme a pečeme cca 1 hodinu na 150 stupňů celsia. Po uplynutí doby přidáme jablka, nakrájená na čtvrtky a oečeme ještě asi 20 minut na 180 stupňů. Před dokončení odkryjeme a necháme vytvořit zlatavou kůrku
Preheat the oven to 250 degrees Celsius and put the prepared duck legs, breasts and chicken legs in the oven for 10 minutes, then close the lid and bake for about 1 hour at 150 degrees Celsius. After the time has passed, add the apples, cut into quarters, and bake for another 20 minutes at 180 degrees. Before finishing, uncover and let a golden crust form

Podáváme nejlépe s houskovým knedlíkem
Best served with bread dumpling

Přeji Vám dobrou chuť

Přeloženo pomocí Google překladač

Enjoy your meal

Translated by Google Translate

Sort:  

Takhle si u nás na Moravě žijeme 😃😃😛

Mně by tři knedlíky nestačily...

No já si pak taky přidal, ale ono se jich tam naráz víc nevešlo

Jo, já si ve školní jídelně taky dávám napřed jen šest, aby to nevypadalo blbě. Pak si jdu přidat.

Jednou jsem dostal do rozpaků svou spolužačku. Ve čtvrťáku na gymplu jsme byli na zájezdu v Praze a šli s partou co jsme spolu chodili na oběd do Alfy. Ona že má ještě hlad, ale že se stydí si přiobjednat knedlík. Tak jsem ho objednal já a když to číšník donesl tak jsem řekl že to není pro mě, ale pro slečnu. Myslel jsem že mě na místě vezme židlí.

Je zajímavé, co si ze života pamatujeme a co nepamatujeme. Určitě bych nějaké vzpomínky na knedlíky také z paměti vydoloval.

Mimochodem, za co těch 20 foodie?

Já nevím co s tím, a na discordu mi fish napsal že ty jo. Takže snad ti to bude k něčemu.

Nejsnazší je to prodat na Hive-Engine.

Vypadá to dobře, ale souhlasím s Krakonošovou připomínkou. To je dětská porce, ne? Já většinou pod 10 knedlíků nejdu :)

@tipu curate

Jak píšu krakonošovi, víc se jich tam naráz nevešlo

Life hack: knedlíky se dají rovnat i do komínků :D ;)

👍😀 Tak to mě nenapadlo. Perfektní technologie

Eventuálně to jde třeba i takhle :)

IMG_20191008_134858.jpg

(houbovka, tu já tuze rád...)

:D

Je to rebel!

Life hack II: Jídlo se dá nakládat místo na talíř rovnou na pekáč a pak už problém s místem nebývá :D

No jo ale na teflon se příborem nesmí :D Mezi námi jedlíky, ani ty komínky nejsou úplně praktické. Než se dostaneš k těm posledním, tak už jsou tvrdé a oschlé. Většinou si je taky nakládám postupně ;)

No jo, ale pak nemáš ten knedlík kde ukrojit

Looks so yummi ❤️ adding the apple looks a good idea and the chicken skin looks so crunchy.

The apple, with its light acidity, reduces the fat content of the baked goods. My grandmother used to add apples to roast meat. And probably her ancestors too

!discovery 36


This post was shared and voted inside the discord by the curators team of discovery-it
Join our Community and follow our Curation Trail
Discovery-it is also a Witness, vote for us here
Delegate to us for passive income. Check our 80% fee-back Program