Diet and Meals #hivetr 7 Days Adventure Day 6 ~ Diyet ve Yemekler #hivetr 7 Günlük Serüven 6. Gün

in Hive TRlast year

Hello everyone ~ Herkese merhaba

Today I am on the sixth day of my adventure. I can't believe I came this far without giving up. Anyway, I'm not going to bother you by talking about them every day. Let's quickly get to the topic of the day.

Bugün serüvenimin altıncı günündeyim. Bugüne kadar pes etmeden geldiğime inanamıyorum. Neyse her gün bunlardan bahsedip canınızı sıkmayacağım. Hızlı bir şekilde günün konusuna geçelim.

Day Six: Any time you eat or your favorite; the best meal; talk about the most beautiful dessert and the most beautiful drink. @mehmetfix

Altıncı Gün: Herhangi bir zamanda yediğiniz veya en sevdiğiniz; en güzel yemek; en güzel tatlı ve en güzel içecekten bahsedin. @mehmetfix

It's been 20 days since I started dieting. I am on an intermittent fasting diet. I lost more than 6 kilograms. It is my chance to come across such an issue at the event I attended while I was on a diet. Should I say unlucky? I do not know. Because I love all of the dishes that I will talk about shortly, and the dishes I love are not suitable for the diet I follow these days. Not to mention the desserts and drinks I love. :)

Ben diyete başlayalı 20 gün oldu. Aralıklı oruç diyeti yapıyorum. 6 kilogramdan fazla zayıfladım. Diyet yaptığım zamanda katıldığım etkinlikte böyle bir konuya denk gelmek benim şansım. Şansızlığım mı demeliyim? Bilemiyorum. Çünkü birazdan bahsedeceğim yemeklerin hepsini çok seviyorum ve sevdiğim yemekler bugünlerde uyguladığım diyete uygun yemekler değiller. Sevdiğim tatlılardan ve içeceklerden bahsetmiyorum bile. :)

One of my favorite dishes is stuffed meatballs. I adore meatballs. I can eat dozens of them without distinguishing from boiled or fried kibbeh. I also adore ravioli, meatballs, hamburgers and pastries. In other words, I eat with great pleasure every kind of food that is high in calories and harmful. Profiterole is one of my favorite desserts. I wouldn't trade the pistachio wrap dessert for anything from sorbet desserts. Other than that, I love pistachio baklava and burma kadayif dessert. In fact, I can say that I love all kinds of sweets. I like coffee very much and I generally try to stay away from acidic drinks. Do you understand now why I started dieting? :)

En sevdiğim yemeklerin başında içli köfte geliyor. İçli köfteye bayılıyorum. Haşlanmış ya da kızartılmış içli köftelerden ayırt etmeden onlarca yiyebilirim. Ayrıca mantıya, karnıyarık yemeğine, hamburger çeşitlerine, hamur işlerine bayılıyorum. Yani aslında kalorisi yüksek ve zararlı ne kadar yemek çeşidi varsa büyük bir keyifle yiyorum. Tatlı çeşitlerinden profiterol benim vazgeçilmezim. Şerbetli tatlılardan fıstık sarma tatlısını hiçbir şeye değişmem. Onun dışında fıstıklı baklava ve burma kadayıf tatlısını çok severim. Aslında bütün tatlı çeşitlerini sevdiğimi söyleyebilirim. İçeceklerden de kahveyi çok severim ve genelde asitli içeceklerden uzak durmaya çalışıyorum. Şimdi anladınız mı neden diyete başladığımı? :)

Since I'm currently on an intermittent fasting diet, I ate chicken and salad in the oven today. In fact, I can eat any food indiscriminately because I am always hungry. And with great pleasure. I also like chicken and meat products. Especially on the barbecue. As a Diyarbakir I love liver kebab. I would not have been able to not mention the liver kebab. :)

Şimdilerde aralıklı oruç diyetinde olduğum için bugün fırında tavuk ve salata yedim. Aslında sürekli aç olduğum için ayırt etmeden herhangi bir yemeği yiyebilirim. Hem de büyük bir zevkle. Tavuk ve et ürünlerini de severim aslında. Özellikle mangalda. Bir Diyarbakır'lı olarak ciğer kebabını çok severim. Ciğer kebabından bahsetmesem olmazdı. :)

Before putting the chickens in the oven, we seasoned the chickens with a special sauce with tomato paste and put them in the oven. While the chicken is cooking, tomato paste makes the chicken brown more. It also makes the chicken quite tasty. It is announced to chicken lovers here. They know themselves. :)

Tavukları fırına sürmeden önce salçalı özel bir sos ile tavukları terbiye ettik ve fırına sürdük. Tavuk pişerken salça tavuğun daha fazla kızarmasını sağlıyor. Ayrıca tavuğu oldukça lezzetli hale getiriyor. Buradan tavuk severlere duyurulur. Onlar kendilerini biliyorlar. :)

We put purple onions and potatoes in the lower part of the oven. Purple onions are very sweet when cooked. I'm not commenting on potatoes. Because I didn't eat potatoes. Baked potatoes like this are delicious, but I like french fries more. I might even break my diet for french fries. Think how much I love french fries. :)

Fırının alt kısmına mor soğan ve patates koyduk. Mor soğan pişince çok tatlı oluyor. Patates konusunda yorum yapmıyorum. Çünkü patates yemedim. Böyle fırında patates lezzetli oluyor ama ben patates kızartmasını daha çok severim. Hatta patates kızartıldığında diyetimi bozabilirim. Düşünün patates kızartmasını ne kadar sevdiğimi. :)

We also made a mixed green salad, which is indispensable for such dishes. Salad is a healthy food that should be on diet menus. I often prefer to eat salad, thanks to the richness of the fiber content, as well as keeping it full.

Ayrıca böyle yemeklerin vazgeçilmezi olan karışık yeşil salata da yaptık. Salata diyet menülerinde olması gereken sağlıklı bir yiyecektir. Hem tok tutuyor hem de içeriğindeki lif zenginliği sayesinde ben salata yemeyi sıklıkla tercih ediyorum.

Here is my plate. Do not look at the lack of chickens. I couldn't resist and even consumed a few pieces of chicken before I took the picture. I'm sorry about that, but I don't regret it. :)

İşte tabağım hazır. Bakmayın tavukların az olduğuna. Fotoğraf çekmeden önce dayanamadım ve birkaç tavuk parçası tükettim bile. Bunun için üzgünüm ancak pişman değilim. :)

That's it, dear friends. Today was the sixth day of our adventure and I tried to talk about my favorite dishes. I'm hungry as I write all this. Even if I'm not hungry, I can't wait to eat my favorite dishes I mentioned. That's it. Thank you for accompanying me here. See you in my next articles. With love and stay fit...

İşte böyle sevgili dostlar. Bugün serüvenimizin altıncı günüydü ve ben en sevdiğim yemeklerden bahsetmeye çalıştım. Tüm bunları yazarken acıktım. Aç olmasam bile bahsettiğim en sevdiğim yemekleri yemek için sabırsızlanıyorum. İşte bu kadar. Bana buraya kadar eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim. Sonraki yazılarımda görüşmek üzere. Sevgiyle ve formda kalın...

Sort:  

Neyse her gün bunlardan bahsedip canınızı sıkmayacağım.

Bunda bir sakınca yok. Çünkü bunu hepimiz yapıyoruz bence 😂. Şaka maka derken son güne kadar geldik 🌸.

Gerçekten de geldik. Helal olsun bize be! :))

Kuzu pirzolaları gömerek diyeti daha bugün mahvettik. Bir de bunları gösterme bana, duramıyorum. Çok lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık. 👏😀

Ben de diyeti bozmaya gün sayıyorum 😀

Bozdum mu tam bozacağım mı diyorsun? 😅

Evet, lahmacun arası kebap yiyeceğim. 😀 Ama daha çok var 😀

Haha bu güzelmiş denenebilir. 😅

Bugüne kadar pes etmeden geldiğime inanamıyorum. Neyse her gün bunlardan bahsedip canınızı sıkmayacağım.

:)) Ben her gün bahsettim mızmız bir çocuk gibi. :D

Yani aslında kalorisi yüksek ve zararlı ne kadar yemek çeşidi varsa büyük bir keyifle yiyorum.

Zaten tadı güzel olan her şeyin kalorisi yüksek, kalorisiz olanlar da saman gibi hatta tahta da denilebilir. :)

Ben diyete başlayalı 20 gün oldu. Aralıklı oruç diyeti yapıyorum. 6 kilogramdan fazla zayıfladım.

Gayet iyi bence. Umarım istediğin kiloya ulaşır onu muhafaza edersin. 🙂
Ellerine sağlık, acıktırdı bu güzel yemekler.

:)) Ben her gün bahsettim mızmız bir çocuk gibi. :D

Ben de :))

Zaten tadı güzel olan her şeyin kalorisi yüksek, kalorisiz olanlar da saman gibi hatta tahta da denilebilir. :)

Kesinlikle öyle. Neyse moralimi bozmamalıyım.

Gayet iyi bence. Umarım istediğin kiloya ulaşır onu muhafaza edersin. 🙂
Ellerine sağlık, acıktırdı bu güzel yemekler.

Çok teşekkür ederim. :)

Hem sevap hem diyet güzelmiş. Bu diyete benim de çok ihtiyacım var ama kendimi tutamıyorum maalesef. 🤦‍♂️

Ben de tutamıyorum bazen kendimi :))

Congratulations @wagner32! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You distributed more than 7000 upvotes.
Your next target is to reach 8000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - January 15, 2023
HiveBuzz supports meetups of the Hive Austrian Community in Graz
The Hive Gamification Proposal Renewal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Thank you Buzz :)

You're welcome @wagner32.

BTW, we need your help. May we ask you to support our proposal so our team can continue its work?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner
https://peakd.com/me/proposals/248

Thank you.

 last year  

Yemekler enfes görünüyor 👌🏻✨🍗 bu tarz fırında tavuk, et gibi yemeklerin yanına ben de soğanı çok kullanırım gerçekten muazzam bir lezzet katıyor👌🏻🌰

Ben çiğ soğan sevmem ama pişmiş soğan çok tatlı ve güzel oluyor. Uğradığınız için teşekkür ederim. :)

görseller bizleri de acıktırdı diyetinizde başarılar :)