Hive TR HPUD #4 - Hive Power Up(70+)

in Hive TRlast year (edited)

Hello everybody. Today is Power Up day! Today, through this event, we will strengthen our accounts one by one, thus making our community stronger.

Herkese merhaba. Bugün günlerde Power Up yapma günü! Bugün bu etkinlik sayesinde hesaplarımızı tek tek güçlendireceğiz ve böylece topluluğumuz daha güçlü hale gelecek.

I love these kinds of events. I try to support such events whenever I find the opportunity and notice such events. I'm always in favor of strengthening the account. Thanks to this empowerment, we generate passive income. However, the opportunities do not end in Hive. I discover a new one every week. Anyways. Our topic is to strengthen our account. So Power Up.

Bu tür etkinlikleri çok seviyorum. Fırsat buldukça ve böyle etkinlikleri fark ettikçe desteklemeye çalışıyorum. Ben her zaman hesabın güçlendirilmesinden yanayım. Bu güçlendirme sayesinde pasif gelir elde ediyoruz. Ancak Hive'de fırsatlar bitmiyor. Her hafta bir yenisini keşfediyorum. Neyse. Konumuz hesabımızı güçlendirmek. Yani Power Up yapmak.

I haven't made much money from here yet. On the contrary, I bought Hive from some exchanges and used it to strengthen my account. Because being strong here benefits both the account itself and almost everyone in Hive. Individual empowerments further strengthen our community. We are stronger together. All for one, one for all...

Bugüne kadar buradan pek para çekmedim. Aksine bazı borsalardan Hive satın alıp hesabımı güçlendirmek için kullandım. Çünkü burada güçlü olmak hem hesabın kendisine hem de Hive'de bulunan hemen herkese fayda sağlıyor. Bireysel güçlendirmeler topluluğumuzu daha da güçlendiriyor. Birlikte daha güçlüyüz. Hepimiz birimiz için birimiz hepimiz için...

I have 1178.281 Hive Power. I accomplished my 1000 HP goal and my current goal is to have 2000 HP and then 5000 HP.

Benim 1178.281 Hive Power'im var. 1000 HP hedefimi gerçekleştirdim ve şimdiki hedefim 2000 HP ve daha sonra 5000 HP'ye sahip olmak.

For this purpose, I will Power Up all the Hive in my account. I have done 70,701 Hive Power Up in total. I had saved all this amount in my account to participate in the event and strengthen my account. Even without our event, every step is valuable to be strong.

Bu amaçla hesabımda bulunan bütün Hive'leri Power Up yapacağım. Toplamda 70.701 Hive Power Up yapmış oluyorum. Hesabımda bulunan tüm bu miktarı etkinliğe katılıp hesabımı güçlendirmek için biriktirmiştim. Etkinliğimiz olmasaydı bile güçlü olmak için her adım değerlidir.

Thus, my account has increased to 1248.982 Hive Power. I am one step closer to my second goal. I hope I have more Hive and more opportunity to grow stronger.

That's it, dear friends. Today, I attended our Hive TR HPUD (Hive Power Up Day) event with 70,701 HP. Although this amount may not seem like much, I think it is symbolic to support our community and event.

Böylece hesabım 1248.982 Hive Power'e yükselmiş oldu. İkinci hedefime bir adım daha yaklaşmış oldum. Umarım daha fazla Hive'ye sahip olurum ve daha fazla güçlenme fırsatım olur.

İşte böyle sevgili dostlar. Bugün Hive TR HPUD(Hive Power Up Day) etkinliğimize 70.701 HP ile katılmış bulunmaktayım. Bu miktar çok fazla görünmese de topluluğumuzu ve etkinliği desteklemek adına sembolik olduğunu düşünüyorum.

Thank you in advance to everyone who organized the event, participated in the event and sponsored the event. With love and stay strong...

Etkinliği düzenleyen, etkinliğe katılan ve etkinliğe sponsor olan herkese şimdiden teşekkür ederim. Sevgilerle ve güçlü kalın...

Sort:  

Sembolik değil, bütünü misketlerinizi vermişsiniz. Bu çok önemli. Teşekkürler ☺️🙏

Öyle dostum. Ben teşekkür ederim. :)

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Thank you for support @ecency :)

Önemli olan topluluğu düşünmeniz ve topluluğun güçlenmesine yönelik olan bu plana katılmanız. Biz sizden razıyız, sadece etiketimizi eklemeyi unutmuşsunuz onu düzeltirseniz bir problem olmayacaktır 😅

Etiketimizi ekledim. Uyarı için teşekkür ederim :)

Birlikten kuvvet doğar 👍bu mottoyla ilerlersek her şeyi başarırız zaten.

Kesinlikle öyle :)

Çok güzel bir katılım yazısı olmuş. Katılım için çok teşekkür ederim

Çok teşekkür ederim. :)

İkinci hedefinize olan adımlarınız giderek kısalır umarım. 🙏🏻 Katılımınız için teşekkürler ve başarılar dilerim.^^

Congratulations @wagner32! You received a personal badge!

Verified Profile

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out our last posts:

Hive Power Up Day - February 1st 2023
The Hive Gamification Proposal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Gücûn daim olsun Wagner kardeşim 🤲 umarım en kısa zamanda güzel yazilarınla yeniden aramızda olursun. 🤲