PF 2023

in Česky!last year
Tak se nám zase překulil rok. Dnes je to pět let a dva dny od zveřejnění mého prvního postu, tehdy ještě na Steemit. A ač vánoční přání publikuju nepravidelně, Pé-eFka jsem dával od roku 2018 každoročně. A tak pro letošek v této tradici setrvám.

Jsem rád, že jsme se všichni přesunuli na nový fork. Hive nyní funguje tak jak má, vyvíjí se, vzkvétá. Náš #cesky úl se sice zatím nijak moc nerozrůstá, ale držíme se a obsah tvoříme. Bavíme se tu, diskutujeme tu a vážím si toho, že slušně. Díky vám všem !

Pro mě osobně je Hive i takovým ostrůvkem svobody projevu. Tuším, že následující rok bude takový zlomový. Kolektiv ze Strakovky vymýšlí, jak trestat šíření "dezinformací" a chystá se sypat desítky, možná stovky milionů "nezávislým" médiím. No nevím, pro mě je přijatelnější představa zřízení státního plátku, kde bude jasné, kdo platí a čí píseň se zpívá.

On pan Orwell nepsal 1984 jako návod...

pf2023_tazi.jpg

Přeji vám co nejpohodovější rok 2023 !!!

Sort:  
 last year  

Zvláštní, nikdy mě nenapadlo udělat si PéeFko...
Můj táta zastával zásadu: "Žádný režim nemůže nikomu upřít základní lidské právo být sobecké hovado." Když se to řekne vznešeněji, ať se kolem nás děje cokoliv, to důležité se odehrává uvnitř nás.
Taky všechno nejlepší do nového roku!

Jen to nejlepší tady i v iluzorní realitě :-)

Vše nej do nového roku i tobě ;⁠-⁠)

Kdysi dávno bývalo 23 moje šťastné číslo na ruletě, tak mám od tohoto roku celkem vysoká očekávání :D

Jen to dobré přeju!

@tipu curate

Všetko dobré prajem!
!BEER

Ať se Ti v novém roce daří!

"Blimey mate! When ur ye goin' to return to th' ship?!" 😉-Keptin Joshua Slane

Tazi.jpg