Spóźniony raport 🐝 🐝🐝🐝 PUD 04.2024 zaliczony!

in Polish HIVE24 days ago (edited)

🐝 Wakacje rządzą się swoimi prawami, nie publikowałem nic z komputera, jedynie trzy Actifit z telefonu. Także nadrabiam zaległości publikując podsumowanie mojego czerwca na Hive.

🐝 Było dość leniwie, według moich obliczeń konto wzrosło o 59HP. HBD w dalszym ciągu zamieniam i kupuję sobie token Lu, więc głosy z konta @hive-lu głównie wracają na #polish 🙂

Zrzut ekranu 2024-05-9 o 19.30.25.png


🐝 Oczywiście zaliczyłem PUD, udaje się podtrzymać tą passe z minimum 10HP każdego 1 dnia miesiąca już od prawie roku. Ale zaniedbałem odznaki Power Up Month, jak przegapiłem jeden miesiąc to jakoś z nimi zapał spadł, może wrócę do tego zbierania 🙃🙂

image.png


🐝 Konto @hive-lu ma się bardzo dobrze, w ciągu tego miesiąca zwiększyło się o kolejne HP, dokładnie o 2171HP, na dzień dzisiejszy ma już 10,382HP i najwięcej przyczynia się do kuracji #polish niech nasza społeczność rośnie 💪 Wiem, że miało być coś więcej, pomysł świata Lu się mało rozwija z powodu kompletnego braku mojego wolnego czasu. Pomysłów mam ogrom, mam nadzieję, że kiedyś przysiądę i dokończę, opublikuję coś więcej.

🐝 Tymczasem do kolejnego raportu i kolejnego PUD 😉

image.png

image.png



lucoin1_bw.png