You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trliste 15 günlük blog serüveni #trliste 1// Yabani Hayvanlarla Kahvaltı- Dilek Yarımadası 🐗🗻Triliste 15-day blog adventure #trliste 1// Breakfast with Wild Animals- Dilek Peninsula

in Trliste11 months ago

elimde bir sopa ile fotoğraflarını çektim. Büyük domuzlar göze pek hoş görünmese de her canlının yavrusunun güzel olduğu gibi domuzların yavruları da oldukça şirin gözüküyorlardı.🐷

o şekilde hayal ettim seni 🙆‍♀️
tam da poz vermiş gibi sana. :)
okuması eğlenceliydi ama orada olsam panik yapardım galiba. ne yapacakları belli olmamaları ve saldırgan halleri korkutucu geliyor.

ellerine sağlık, serüvene katılmana sevindim, son anda yetiştik ikimiz de. 🤗🌼

Sort:  

Aslında öyle bir pozum var ama buralarda paylaşamazdım😅😅
İlk önce bende korktum aslında diğer insanların yaklaşımlarından cesaret aldım sanırım 🙂
Havalar o kadar sıcakti inanılmaz bir halsizlik ve mayışıklık var, sanırım biraz yavaş hareket ediyorum bu yüzden.🥲 Neyseki bir şeklide başlamış olduk. Seninde yazılarının devamını bekliyorum🙂