Psikopatlar Sokağı - Trliste Hikaye Yarışması

in Trliste8 months ago (edited)

Screenshot_20231009_233911.jpg

  • Nasıl yani? Şimdi buradaki bütün çiçekleri o küçük kız mı topluyor? İyi de bu kadar çiçek ne işine yaracak? Adı ne peki?

  • @damla

  • @damla mı? Çok şaşırdım, doğrusu. Çiçeklerin onun adına ihtiyacı var. Onunla konuşmam gerekiyor.

  • Merhaba @damla. Nasılsın?

  • Adımı nereden biliyorsun? Seni tanımıyorum. Bu sokağın sakinlerinden değilsin. Hoş, bu sokakta sakin kimse de yok ya!

  • Ben @passenger777.

  • Pff. Ne tuhaf isimmiş.

  • Hehe. Neden böyle bir şey dedin?

  • Sence de tuhaf bir adın yok mu? Var mı, yok mu? Bir tane daha buldum. Şunun güzelliğini koklar mısın?

  • Hayır. Bahsettiğim o değildi. Pekala, nasıl istiyorsan öyle oynayalım. Şu çiçeklerin sonuna, sokağın başına yeni taşındım. Gördüğüm kadarıyla buradaki herkes sevecen geldi bana. Sakin...

  • Değiller. Hiçbiri değil. Sen de öyle olacaksın.

  • Bana burada tam olarak neler olduğunu anlatır mısın? Bu arada ben de çiçek toplamana yardım ederim.

  • ...

  • Sanırım anlaştık.

  • Bilmiyorum. Beni sürekli dışlıyorlar. Az önce kalktığın kürsü var ya.. O eskiden @mehmetfix'in kürsüsüydü. Sadece o otururdu orada. Sonra gitti. Dayanamadı, sakinliğine yenik düştü. Çay mı içtin az önce sen?

  • Eee, evet?

  • Bu dükkanda çok güzel kahve yapar @baycan abla. Kahvenin sahibi @baycan'ın sihirli dokunuşu vardır, her fincanda. O da dedesi @wagner32'den öğrenmiş kahve yapmayı. Ne var canım kahve yapmakta, deme.

  • Demedim.

  • Buradaki herkesin psikopatlığı, çılgınlığı o kahveye dayanır. İçip içip kahve fincanının sonunu getiremiyorlar. Geçenlerde @mukadder ve @bilgin70 geldi. Bakma öyle, tanışırsın yakında. Bir sürahi kahve istediler ortaya karışık. Bunlar henüz içmeye başlamıştı ki @baboz, @Incubus ve @princeofbeyhive geldiler, oturdular, kuruldular. Hep birlikte içmeye başladılar. Bir fincan bitiyor, diğer fincan doluyordu. Yanında lokumlar, envai çeşit atıştırmalıklar tüketiliyordu. @baycan'ın ikramıdır, özel sunum ve lezzet abidesi gül lokumlar. Bir süre sonra @princeofbeyhive efkarlandı. @mehmetfix'i özlemiş. Oturduğun kürsüyü hatırladın mı? Ona bakıp bakıp ağlıyordu. Sonra diğerleri de dayanamadı. Onlar ağlarken ben gülüyordum. Onlara sorsan bu sokaktaki tek deli benim. Hiç de bile, hıh...

  • Bence sen çok akıllısın.

  • Deliliğin akılla bir ilgisi yok ki... Kahve yaptırıyor onlara tüm bu delilikleri kuzum. Neyse. Sonra @emrebeyler amca çıktı kapıya. O mahallemizin muhtarıdır. Tanıştın mı onunla?

  • Hıhm...

  • Evrakların eksik olmasın?

  • Haha. Bunun adı ne? Güzel görünüyor.

  • Kasımpatı. Orkide daha güzeldir. Ancak buralarda oldukça zor bulunuyor. Neyse. @emrebeyler amca kızdı onlara. Gençlerin kalabalığından kahvesinin içememiş, gazetesini dinleyememiş, küplere binmiş. O anda da gazetede en sevdiği yazarın Güllerin Sonbaharı paragrafı çalıyormuş. Güzeldir. Ben de çok severim @sudefteri'ni. İnsana bahar getirir bu kelimeler. Bir gün gidecem Şiir konserine. Biraz daha büyüyünce... Üff! Bütün çiçeklerimi solduracaksın. Yanında fazla suyun var mı?

  • Hemen alıp gel...

  • Hayır! O kahveden bir damla su dahi istemem. Kahvenin yanında su içmek varken çiçeklere su vermek onları tercihi değil! Neyse. Onlar o kadar kalabalık olunca bütün sokak eğlenceye katıldı o akşam. Balkonda @dusunenkalpp, @ipexito'nun ve
    @pinkfurby'nin kahve falına bakarken terasta @bemier teyze yukarıdan kahve çekirdekleri saçıyordu sokağa. Fincanını kapan sokağa attı kendini. Kiminin elinde Türk kahvesi, kiminin elinde filtre kahve yatıyordu. Bitmesini istemiyorlar ama bittikçe doldurmasını da çok iyi biliyorlar. Sonra bir curcuna koptu. Kahkahalarla çığlıklar birbirine karıştı. Biri müziği açık unutmuş. Ağlamaklı gözlerle dans ediyordu en son @princeofbeyhive. Peh. Ben ezilmiş çiçeklerimi toplarken son hatırım, @bilginhilal pencereden sesleniyordu @bilginselcuk'a. O çocuk da eve hiç uğramaz. Onun da kahve içmesi yasak ama benimle çiçek toplamıyor. Bir sen varsın işte. Sahi sen bu @trliste Sokağı'na niye taşındın? Kahve içmeye mi, çiçek toplamaya mı?

Sort:  

Hikayenin adı çok manidar olmuş. Sokak sakinlerinin diyalogları ve davranışları çok eğlenceli. Ve sıra dışı. Tam da ihtiyacımız olan şey 😀 Kahve de var. Daha ne olsun. Teşekkür ederim katıldığın için. 🌸

Kahvesiz olmazdı @damla :)

Sahi sen bu @trliste Sokağı'na niye taşındın? Kahve içmeye mi, çiçek toplamaya mı?

son sözler ne güzel 🙆‍♀️

güzel sakinlerin olduğu bu yer huzur verici geldi bana başlığın aksine ☕ :)
ellerine sağlık, hikâyende bana da yer verdiğin için teşekkürler ve yarışmada başarılar dilerim 🌸

Çok teşekkür ederim @sudefteri :)

Bir sürahi kahve istediler ortaya karışık.

Bu tam da benlik bir hareket 😂 Hâlâ sürahide kahvem dolapta durur olur da ısınırsa hava aniden diye.

Bence isimle oldukça bağdaşan bir hikâye olmuş. Soruların konudan bağımsız ve aniden gelmesi... Mükemmel. Sevdiğim tadı veriyor. Beyninize sağlık. 💫

Çok teşekkür ederim. Dolapta sürahi dolusu kahve olayına çok şaşırdım. :))

@tipu curate 10

Çok teşekkür ederim @trliste'm 🌸

Efkarlanacak en doğru kişiyi bulmuşsun. Tebrikler 😂.

Haha 😀

Çok sevdim okurken çok eğlendim..Biraz geç okuyabildim kusura bakma. Ama ben çok beğendim.

Estağfurullah. Çok teşekkür ederim @mukadder :)

Congratulations @wagner32! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You distributed more than 16000 upvotes.
Your next target is to reach 17000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP