Trliste Ortaya Karışık 777 1. Sezon 5. Bölüm ~ Trliste Ortaya Karışık 777 Season 1 Episode 5

in Trliste6 months ago

Hello everyone ~ Herkese merhaba

Welcome, friends, to the 5th Episode of our 777 event on Trliste, which was started by my friend @passenger777 in our community and in which @sudefteri and I took an active part. Our community writers @incublus, @ezgicop and @bilgin70, who will win the HBD awards for this post, sent us their articles and photos. Once again, a chaotic event article emerged. If you are ready, I would like to share our writers' articles and photographs with you. So let's get started! :)

Sevgili dostum @passenger777'nin topluluğumuzda başlattığı, @sudefteri ve benim aktif rol aldığımız Trliste Ortaya Karışık 777 etkinliğimizin 5. Bölüm'üne hoş geldiniz arkadaşlar. Bu postun HBD ödüllerini kazanacak topluluk yazarlarımız @incublus , @ezgicop ve @bilgin70 yazılarını ve fotoğraflarını bize gönderdiler. Yine karmakarışık bir etkinlik yazısı ortaya çıktı. Hazırsanız, yazarlarımızın yazılarını ve fotoğraflarını sizinle paylaşmak istiyorum. Öyleyse başlayalım! :)

@bilgin70
December...

Aralık ayı...

I experience different emotions especially during these months. That's what happened this year. Even though it was a gloomy, cold month, it also brought with it many beauties.
One of my favorite parts of this month is chatting with my loved ones while sipping my tea around the burning stove in my hometown. It's a really great feeling. Also, walking in nature during the day is a completely different feeling.

Özellikle bu aylarda farklı duygular yaşarım. Bu senede öyle oldu. Her ne kadar kasvetli, soğuk bir ay olsa da birçok güzelliği de beraberinde getirdi.
Bu ayın en sevdiğim yanlarından biriside memleketimde yanan sobanın etrafında çayımı yudumlarken sevdiklerimle sohbet etmek. Gerçekten harika bir his. Ayrıca gündüzleri doğada yürüyüş yapmakta bambaşka bir his.

I would like to share with you the photos I took during the day. Different shades of trees located close to each other in the same frame... It makes you think. People are like these trees. Even if people from different cultures and geographies have a love language, they can somehow get along. Therefore, I think we need to look at differences as our richness. These thoughts are entirely my own. When I looked at these trees, such a thought came to my mind and I wanted to share it with you. If anyone has different comments, I would definitely like to read them. As I finish my sentences, I would like to thank everyone who contributed to the organization of this event.

Gün içerisinde çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşmak istiyorum. Aynı karede, dip dibe bulunan ağaçların farklı tonları... İnsanı düşünmeye sevk ediyor. İnsanlarda bu ağaçlar gibidir. Farklı kültürlerden, farklı coğrafyalardan da olsa sevgi dili olduktan sonra bir şekilde anlaşabilir. Dolayısıyla farklılıklara zenginliğimiz olarak bakmak gerekiyor diye düşünüyorum. Bu düşünceler tamamen bana ait. Bu ağaçlara bakınca aklımda böyle bir düşünce belirdi ve sizlerle paylaşmak istedim. Farklı yorumları olan varsa mutlaka okumak isterim. Cümlelerimi bitirirken bu etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ederim.

@incublus
It's so cold these days, I hesitate even to go out. It's even colder than those foggy days. I'm surprised we even survived the storm the other day. We need a harbor as soon as possible, but there is no land on the horizon. I hope we can find one soon. Our compass is broken and we've lost our bearings, so we're using the most sensible tactic of heading in the same direction. Wish us luck because we are very low on supplies. I hope I don't lose any of the crew because the pain of that would hit me very hard. We've already lost one.

Bu aralar havalar çok soğudu, dışarı çıkarken bile tereddüt ediyorum. O sisli günlerden bile daha soğuk. Hele geçen günki fırtınada hayatta kalmış olmamıza bile şaşırdım. Bir an önce sığınacak bir limana ihtiyacımız var ancak ufukta herhangi bir kara parçası yok. Umarım en kısa sürede bir tane bulabiliriz. Pusulamız bozulduğu için yönümüzü de kaybettik. En mantıklı şey olan aynı yöne doğru ilerleme taktiğini kullanıyoruz. Bize şans dileyin çünkü erzağımız da çok az kaldı. Umarım tayfadan birini kaybetmem çünkü bunun acısı beni çok derinden etkiler. Zaten daha önce birini kaybettik.


Ocean Ripple - Buy Print: https://society6.com/product/ripple1982828_print?sku=s6-10781771p4a1v3 – Download this photo by Matt Hardy on Unsplash

@ezgicop
The weather these days can make going outside very challenging for people like me who don't like to compromise on comfort. Especially if the ground is wet and muddy, it can be even worse. That's why whenever I catch a beautiful moment, I throw myself outside so that I can get away from the troubles and difficulties of life. I love to immortalize these moments in the frame, especially if the view is beautiful, I enjoy it a lot. The photos I left here are the frames from our last short stroll with my sister. I can say that walking with coffee in our hands and chatting is one of the most relaxing things in life.

Bugünlerde havalardan dolayı dışarı çıkmak benim gibi rahatlığından ödün vermeyen insanlar için fazlasıyla zorlayıcı olabiliyor. Hele bir de yerler ıslak ve çamurluysa daha da beter hale gelebiliyor. Bu yüzden ne zaman güzel bir an yakalasam kendimi dışarıya atıyorum ki biraz da olsa içimdeki sıkıntılardan , hayatın zorluklarından uzaklaşabiliyorum. Bu anları da kadrajda ölümsüzlestirmeyi seviyorum, özellikle manzara güzelse fazlasıyla keyifleniyorum. Buraya bıraktığım fotoğraflar da en son kız kardeşimle kısa gezintimizden kareler.Elimizde kahveler , sohbet eşliğinde yürümek hayatta en rahatlatan şeylerden diyebilirim.

That's it, dear friends. We have come to the end of our 777 event, Revealed in a Chaotic Trlist. I would like to thank the @trliste team and our writers who have supported us so far. By the way, I would also like to thank @damla, who never spares her efforts and support. I also send my best wishes for getting well soon. Stay with 777 and love...

İşte böyle sevgili dostlar. Karmakarışık bir Trliste Ortaya Karışık 777 etkinliğimizin daha sonuna geldik. Şimdiye kadar bize destek olan @trliste ekibine ve yazarlarımıza teşekkür ediyorum. Bu arada emeklerini ve desteğini hiçbir zaman esirgemeyen @damla'ya burada ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Ayrıca geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. 777 ile ve sevgiyle kalın...

Sort:  

Yazanların birbirinden habersiz önce havalardan bahsetmesi güzel bir tesadüf olmuş 😅 güzel bir etkinlik oldu ortaya karışık şeyler çıkması da ayrıca güzel :)

Güzel bir tesadüf olmuş. Ve fotoğraflar da harika. Bu şekilde daha fazla etkinlik istiyoruz @passenger777 😀

Soğuk bir kışa rağmen, sobanın ısınmasıyla başlayan güzel sohbetin içindeki

Farklılıklara zenginlik olarak bakmak gerekir. sözünü çok sevdim.

Fırtınaya yakalanan bir geminin zorlu mücadelesinde onlara şans diliyorum 🙏

Eline alınan kahvelerle, dışarı çıkıldığında bütün sıkıntılarından ve hayatın zorluklarından başa çıkabilen bir hikayeye tanıklık etmek de çok güzeldi.

Sevgili dostum @wagner32 yazıya vermiş olduğun emeklerin için, çok teşekkür ederim 🙏🌻

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @wagner32.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Çok uyumlu bir ortaya karışık olmuş. Sanırım en uyumlu seri bu oldu. Emeklerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş.

Her ne kadar kasvetli, soğuk bir ay olsa da birçok güzelliği de beraberinde getirdi.

Buna bütün yüreğimle katılıyorum. Her ne kadar soğuktan donsam da o kadar güzel gelişmeler oldu ki geçen ayın gerginliğini ve hüznünü bir çırpıda siliverdi. Umarım bu herkes için böyle olmuştur veya herkesin önünde bekleyen güzel haberler vardır.

Doğanın güzelliğinden sonra kendimi bir anda denizlerin ortasında zor durumda buldum. Şok yaşattı bir anda. Zor durumda denizci oluverdim. Sonra da arkadaşımla yürüyüşe çıktım sanki. Toprak kokusu da burnuma doldu. Dünyanın güzellikleri gözlerimin önünde oldu bir anda. Emeği geçen herkese teşekkür ederim. Harika bir ortaya karışık bölümü olmuş ✨

ortaya karışık etkinliğinin bu bölümünde soğuk havaların arkadaşlarımıza hissettirdiği duyguları okurken ne kadar benzer şeyler düşündüğümüzü fark ettim, bu hissi sevdim..
ayrıca fotoğraflar da hoşuma gitti, herkesin ellerine sağlık. 🌼