Monomad: People at the train station, street photo / Lidé na vlakovém nádraží, street foto

in Black And White27 days ago (edited)
Zdravím všechny to byl zase dneska den. Mraky, prší, světlo žádné. Původní plán nejde uskutečnit. Přemýšlím, co dnes podniknu. A pak to přišlo. Počasí a světlo, jako stvořené pro černobílou fotku. V tomto světle se nikomu nějakou barvu nepodaří vytáhnout. Takže balím výbavu a vyrážím ven. Dneska to bude vlakové nádraží. Tam se určitě nějaké příležitosti najdou. Chvilku jen tak chodím okolo a přemýšlím o motivu. Ano, budou to takové studie situací. Takže tady máte první námět.

Studie čekání na vlak.

Hello everyone today was the day again. Clouds, rain, no light. The original plan cannot be carried out. I'm thinking about what I'm going to do today. And then it came. Weather and light, as if made for a black and white photo. No one can pull off a color in this light. So I pack my gear and head out. Today it will be the train station. There will definitely be some opportunities there. I just walk around for a while and think about the subject. Yes, they will be such case studies. So there you have the first topic.

A study of waiting for a train.

Pak vidím dvě slečny, jak si povídají, asi nějaký veselý zážitek.

Studie povídáme si

Then I see two young ladies talking to each other, probably some happy experience.

Study we talk

Pak se chvilku rozhlížím po dalších tématech, když vlak přijíždí. Takže už vidím další námět.

Vítání se

Then I look around for a while for other topics when the train arrives. So I can already see another topic.

A study of welcome

Slečnu, kterou jsem uviděl jak spěchá, asi na dlaší spoj, tomu nešlo odolat
I couldn't resist the lady I saw hurrying, probably to a train connection

Lidé odešli a já zase bloudím kolem nádraží a hledám motiv. TEDA, tak toto nejde vynechat. Toho pána od vidění znám. Kouřím elektronickou cigaretu, a jednou, když jsem jej potkal se mě zeptal jestli mu nedám potáhnout. Taková místní postavička. Tento chlapík patří ke coloritu vlakového nádraží. Takže

Studie muže

People have left and I wander around the station again, looking for a motive. I mean, you can't miss this. I know this gentleman by sight. I smoke an electronic cigarette, and once when I met him he asked me if I could give him a puff. Such a local character. This guy belongs to the color of the train station. So

A study of a man

Tak, už mi začíná být trochu zima. Dneska to bude už všechno. Děkuji Vám, že jste si můj příspěvek prohlédli a přečetli. Snad se Vám líbil. Budu rád, když mi napíšete co si myslíte.

Přeloženo pomocí google překladač

Well, I'm getting a little cold now. Today it will be all. Thank you for viewing and reading my post. I hope you liked it. I will be happy if you write me what you think.

Translated by google translator

Sort:  

Úplně mimo. Já a později @bucipuci jsme tu za onoho času tvořili sbírku kanálových poklopů a městských znaků z cedulí, košů... Když jich dáš pár dohromady, máš téma na článek.

Trošku nechapu

To je jednoduché. Prostě jdeš a najednou uvidíš místní znak

IMG_20240418_111253.jpg


nebo zajímavý poklop na kanálu
5s4dzRwnVbzGY5ssnCE4wXzkeAEXyVtgk1ApQTwHMTp6y5PvEo1yenn8i8jyigcWBzMqsWEgWNvSxuoLPkrDGSFhySPSa7sxZmgHz8mWLzGPUvbm281s8LdS1UuZGuSiH2taDDr3y3KoFodNRmrACH4srRdNasaX4TQhUkn.jpeg

Vyfotíš to a něco k tomu napíšeš :-)

Jo, kanálodekly... Dovezl jsem si pěknou sbírku z Bergenu... Dá mi to na samostatný post 🤣

Doufám, že to nebude až na svatého Dyndy :-)

Inu, všichni víme, že nepíšu... Ale dal jsem si takový závazek (ne soc. práce), že Bergen zpracuju. Tak snad splním a překročím.
Už před odletem jsem měl pracovně dva týdny manko a teď je to ještě horší. Když se okolnosti sejdou... Snad to nějak dám...

Jó Bergen, tam jsem byl někdy před pětadvaceti lety. Jestli bude článek, rád si ho přečtu a zavzpomínám :)

Počkáme, uvidíme. Snad stihneš obojí. Práci i zábavu.

Takhle mám někde v PC fasády z Brna. Detaily takových těch fasádních detailů, obličeje, i ty tři sochy, jak sou na střeše nádraží v Brně. Akorát se tam nedají fotit sochy na kostelích. Jsou zadělané sítěmi proti holubům a vypadá to strašně

Tak hledej nebo znovu nafoť. Skoro každá fotka si najde svého obdivovatele :-)

Jsem myslel mimo, jako mimo téma, nebo tak něco

To byla taková mimojidní reakce na to, že jsi hledal téma :-)

Chtěl jsem původně jet do Strážnice, byl tam vstup do zámeckých expozicí zdarma, jenže pršelo, a z nádraží je to na zámek cca 3km. Tak to se mi fakt nechtělo. Na nádraží tady se dostanu MHD, kterou mám 50m od bytu a vyloží mě to u cíle. Bože jak já nesnáším timu, vlhko a fujtajbl počasí

Tmu mám rád :-). A pokud zrovna nepadají trakaře a jsem vhodně přioděn, tak se dá "přežít" i to "fujtajbl" :-D

Čekal jsem, až Ti to osvětlí @bucipuci. Já jsem pro změnu někdy až strašidělně líný.

Tak to máme společné.

Ale dneska jsem se překonal. Mám fotky na několik článků.

Ty dcérky, co sa spolu vítajú na peróně, to je super :)

Příběh vždycky vypadá líp, jen se ne vždy podaří nějaký trefit. Ale na nádraží je to dost pravděpodobné. Já si nejdřív nevšiml že jí někdo mává naproti, už jsem se točil. Náhoda

Nejdřív jsem si myslel, že Ti holky zapózovaly :-)

photos that are undoubtedly great

Povedené... Velmi povedené 👍

Wow! Great photos!

Congratulations @rostik924! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 8000 upvotes.
Your next target is to reach 9000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

 26 days ago  

Congratulations. Today's #monomad first place is yours.
Thank You very much for participating and for being part of the Black And White Community!