Акація

in Team Ukraine11 days ago (edited)

Сьогодні ми з донечкою пішли гуляти в глибину міста, і побачили акацію, настільки густо усіяну квітами, що здавалося вона прямо гнеться під їх вагою.

Вітер був дуже сильний тому з тих небагатьох фотографій, що я зробила вдалих світлин вийшло не багато.
А також це теж могло бути причиною того , що мені здавалося, що дерево гнеться.

Не знаю чи ця фотографія передає той обʼєм та інші вийшли змазаними - на останній фотографії з акацією , ви зможете помітити цей ефект.
Інші ще гірші.

Саме дерево дуже цікаве, гілка акації цінилась у масонів.

Дерево одночасно і красиве, і має шипи, якими можна вколотися. Прямісінько як троянда.

А ще цього дня в око моєї камери потрапила ось така красива хмаринка.

Тож поділюся і її зображенням .
Всім гарної неділі.
🌼

Sort:  

Гарні фото. Ох, скільки акації я переїв. В дитинстві це була справжня цукерка...

Я їла поки не попалася з мошкою в середині 🤪

🤣🤣🤣