Бурштин.

in Team Ukraine12 days ago (edited)

Буршти́н (від пол. Bursztyn; нім. Bernstein) або янта́р— природна скам'яніла викопна смола хвойних чи покритонасінних (Hymenaea protera) дерев у вигляді тьмяних, прозорих і напівпрозорих каменів. Використовується для виготовлення ювелірних прикрас, у парфумерії, народній медицині та електриці. Має велике значення для палеонтології завдяки збереженню в бурштині потонулих у смолі істот.
wikipedia

Англійською мовою бурштин зветься - Амбер.
І так як я взялася за книжку «Хроніки Амбера» мені стало цікаво поближче познайомитися з цим каменем і поділитися цікавинками про нього з Вами.

Грецькою мовою камінь зветься електрон тому є чутки про те, що він таким чином співвідноситься з однією зіркою з зіркового скупчення Плеяди , що відома під назвою Електра.
Електрон - Електра звісно резонанс відчутний.

Я люблю такі збіги. Тому мені ще цікавіше дізнаватися за бурштин, щось нове.

Також його називають каменем Аполлона, це також якось повʼязано з грецькою назвою, і з певними властивостями сонця . Та також вони схожі за кольором. Я завжди шукаю інформацію в багатьох місцях, тому ще можу додати, що в деяких джерелах бурштин асоціюють з Меркурієм. Меркурій також повʼязують з жовтим кольором тож ок. 👌

Далі краще за мене розповість вікіпедія

Римляни називали камінь «гарпакс» (лат. harpax, від грец. ἁρπάζω — «тягаю»), а перси — «кавубою», тобто каменем, здатним притягувати полову.
Латинська назва бурштину «сукцин» (лат. succinum) походить від succus («сік», «живиця») Пліній Старший у своїй «Природничій історії» називає бурштин словом «лінкурій» (лат. lyncurium)і, пов'язуючи назву зі словом lynx («рись»), стверджує, що бурштин утворюється з сечі цього звіра[8]. Інші версії виводять назву lyncurium від грец. λιγυρός («ясний», «чистий») чи від назви давньоримської провінції Лігурія (Lyguria) на північному заході сучасної Італії.
Українське «бурштин» походить від пол. bursztyn, у свою чергу, запозиченого з середньонижньонімецької мови, де слово bernstein означало «жар-камінь». Синонім «янтар» відомий з часів Київської Русі (дав.-рус. ентарь) і походить, ймовірно, з балтійських мов (пор. лит. giñtaras, латис. dzĩtars, dziñtars)

wikipedia

Про Бурштин стільки всього цікавого. Що мабуть треба просто копіювати всю вікі сторінку.
Навіть декілька разів згадується моя область.

І що в ній були знайдені курганні поховання жінок в прикрасах яких був бурштин.

https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1%83%D1%80%D1%88%D1%82%D0%B8%D0%BD

Я ж знаю за нього, що «нібито» , не віриться, що це правда, але - якщо носити намисто з Бурштина то воно допомагає при проблемах з щитовидкою.
І ніби навіть лікарі приписують носити таке намисто…

Якщо хтось знає про це більше. Мені було б цікаво послухати.

В кінець допису не можливо не додати цікаві факти з Вікіпедії, які наштовхують мене згадати ЦИНТРУ з Відьмака 🤣🤣
Там пишуть, що є такі латиські імена як - Дзітарс і Дзінтра (латис. Dzitars, Dzintra), що можна буквально перекласти як «Бурштин» і «Бурштина».

Як вам імена ?
Мені вони видаються оригінальними. )))

💦
Wikipedia
Енциклопедія символів, знаків, емблем. Корольов Кирило.

Sort:  

Стосовно намиста з янтарю. Знаю лікарів які призначають і знаю лікарів, які його носять (кажуть допомагають).

Найчастіше призначають коли з'являються вузли (Зоб).

А що у Відмаку за Цинтра, нагадай буд -ла ка

Місто з якого Цирі. Її ще називають левеня із Цинтри.

Дякую! Память підводить

Тобі можна пробачити.
Ти ж не дивився серіал.

Стосовно намиста з янтарю. Знаю лікарів які призначають і знаю лікарів, які його носять (кажуть допомагають).

Найчастіше призначають коли з'являються вузли (Зоб).

А що у Відмаку за Цинтра, нагадай буд -ла ка

Дякую.
Научного пояснення цьому ж немає ? Виходить це - магія…?
Чі я щось плутаю ? )

Радіація також була магією, поки її не відкрили )

Багато видів каміння позитивно впливають, сюди ж не треба відкидати силу Віри

От іноді корисно задавати такі тупі питання )
Гарна аргументована відповідь) Дякую.
За радіацію не знала.

Динамо програло, я в печалі...

Будуть ще золоті роки у Динамо.
( надіюсь🙏)

Ой, і я сподіваюсь. В принципі я вже бачу прогрес, це радує. Наступний чемпіонат буде цікавішим.