Фото з чужої клумби.

in Team Ukraine14 days ago

Я помітила, що в Вулику люблять фотографії.
Тому полізла на чужу клумбу щоб зробити для Вас фотографії квіточок.
Ось Конвалія.

А ось Барвінок.

Що це за квітка я не знаю. Але мені вона сподобалась. Інші квіти з її родини вже на кінцях пелюсток почали ставати сухими, та внизу мені вдалося знайти свіженьку, маленьку квіточку.

Мені дуже сподобалась її серцевина. Мені вона видається якоюсь інопланетною.
Хоча при цьому чимось нагадує людське око.

Насправді нікуди я не лізла. Просто проходила повз маленьку клумбу біля приватного будинку, і не полінилася присісти та зробити фотографії.

Дуняші не подобається моє захоплення фотографією, тому фотографії на вулиці я роблю швидко.

Хоч взагалі то я дотошно відношусь до фотомистетства, і в моїй фотогалереї повно однотипних фотографій, які для мене - унікальні.

Але ці квіти зроблені з одного кадру.

На завтра в мене є відфотографована інша клумба. А на післязавтра цікаве дерево.

😂😂😂

А там якось вийдемо на звичайний режим. І будемо дивитися вгору, а не вниз.

Так втомилася, що надіюсь засну і спатиму солодко як немовлятко.

Якщо ні - зустрінемося о четвертій ранку.
😂😂😂
Всіх обіймаю, а тих кому сумно - глажу по голівці.
Все буде добре друзі, одне радіо так обіцяло.

А не дотримувати обіцянки як писав @lovver погана карма.

Sort:  

Congratulations @diodao! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You have been a buzzy bee and published a post every day of the week.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - May 15, 2024

Бачиш, як відразу змінилась кількість уваги. Що значить фоточки.

І ще, я тепер нарешті знаю як виглядає бард (Лютік/Барвінок)

Це мене знецінює, я хочу бути майстром пера (
🤭

Одне іншому не заважає. Ти ж гарно описала, ці фоточки )

Коли з сином проходимо повз мистецький музей в нього нервовий тік починається. Він досі згадує тойстрашний день, коли пішов зі мною а я робив фото усіх картин

😂😂😂 не легко бути сином блогера )

А сином психіатра?

Навіть не уявляю.
На фото хлопчик виглядає веселим і жвавим, і ти не пропускаєш зустрічей з ним, граєшся і збираєшся за 2 хвилини, якщо йому треба допомога, тож не думаю, що ти поганий батько. Все що можу сказати.

Дякую, і я думаю, що з мене норм батя вийшов. Правда над цим навиком можна ще працюватию

Над собою треба працювати , тут згодна, а все інше підтягнеться :)