Кредити, колектори і мій батько.

in Team Ukraine3 months ago

Привіт усім.
Що ви знаєте про колекторів? Бо я до сьогодні думала, що це люди, які щось колекціонують. А сьогодні ця завіса була знята і я детально розглянула це питання. Якщо ви не стикалися з цим питанням, то ви щаслива людина і вам мабуть буде далі не цікаво читати. Хоча, це вам вирішувати.
Отож, давніше я вже писала, що я повернулася в Україну доглядати свого хворого батька. Нормальні стосунки між нами відсутні. Він довів себе до страшного вигляду і щодня його вигляд стає все гіршим. А в нашій державі нема значення, чи виховував батько свою дитину, чи ні. Мені, як єдиній людині в цілому світі, яка має родинні зв'язки з ним, приходиться пильнувати житло, жити з ним і вислуховувати його претензії. А ще виявляється, що борги батька мені також переходять по спадку. Уявляєте, от живемо я з мамою все життя окремо він нього. А він роками витрачав гроші на Бог зна що і накопичив страшні борги. Точної суми я не знаю, так як я не знайома з документами і зі всією його кредитною історією. Все, що мені відомо, то це що мій батько має великі борги, які щодня ростуть.
Він щодня говорить, що лягає спати, щоб померти і не радий тому що просинається. А одного разу він сказав, що я заслуговую на те, щоб його борги виплачувати. Але він хвора людина і тепер я маю пильнувати, щоб він жив чи що.
Коли я повернулася додому, то часто отримувала погрозливі дзвінки від батькових кредиторів, чи колекторів, чи ще кого. Мене намагалися маніпулятивно примусити заплатити за батька. Хоча в нас різні прізвища і ми нічим не пов'язані. Я нічого не підписувала і не давала дозволу на кредити, а мене цього ніхто не питав. Тепер мені потрібно забороними їм використовувати мої персональні дані, а батька оголосити банкрутом фізичної особи. Чим більше я всього дізнаюся, тим ця сфера колекторів мені видається на офіційний рекет.
Зараз мені дзвінки припинилися, бо я їх усіх блокую. Один сказав, що за 10 років роботи ще такої дури як я не чув. Це була довга розмова. Мене вкотре змушували заплатити за те, що я не брала і не користувалася. Можливо я колись дізнаюся правду, а може і ні.
Дуже мені з мамою повезло, що батько має лише одну частину квартири, бо інакше ми б були позбавлені житла. Він вже намагався продати свою частку.
Тепер я намагатимусь написати звідки в мого батька ці борги. Можливо це стане застереженням для когось з вас. Одного разу між паперами я знайшла такі сертифікати на десятки і сотні тисяч гривень. Виявляється, що мій батько купував в таких компаніях як "укрторг", "народний шанс"продукцію. Це товари низької якості, які продають в 100 раз дорожче. І ви не повірите, багато людей їх купують, бо консультанти їм обіцяють великий виграш. І цей виграш росте від покупки до наступної покупки. Якщо покупець відмовляється купувати, то консультанти говорять, що виграш втратиться, часом вони застосовують різкі маніпуляції. Мабуть тоді мій батько і отримав подвійний інсульт. І потім брав кредити, щоб купувати ті товари. Кредити росли, а здоров'я його погіршувалося. Ще й він ведеться на усі фінансові шахрайства, які ви коли небуть чули. Іноді мені здається, що шахраї мають свою картотеку таких нещасних людей як мій батько, і жваво нею користуються. Потім він брав інші кредити, щоб закрити попередні і так мій батько опинився в боргові ямі. Я ні в якому разі не хочу його вигородити. Він доросла людина, яка за себе могла відповідати. Він завжди все вирішував самостійно. То чому тепер я маю розбиратися в його діяннях? Все, що він зараз може, це очікувати на свою смерть. Все, що хочу я - це жити спокійно.

І ось хто ці колектори такі? Вони викупляють такі кредитні історії як в мого батька в банках за мізер. Їхня робота полягає в тому, щоб витягнути гроші з боржника. І тут вони застосовують різні види маніпуляцій. Звичайно їм вигідно якнайбільше витягнути грошей з боржника. Хоча на форумах люди пишуть, що можна закрити свою справу за тіло кредиту. Тіло кредиту це є якраз та сума, яку позичили в банку на самому початку. Також є інформація, що в суд колектори подають рідко, бо там призначають до виплати початкову суму.
А ще я раніше була знайома з чоловіком з колекторської компанії. І тепер розумію, чому він не казав, де працює. Так, а що він міг сказати, я вимагаю гроші в боржників, чи як? Чи - хочеш я перевірю твою кредитну історію;) Ну таке собі знайомство , не з самих приємних, які в мене були в житті. Мабуть з такою людиною дуже важко жити. І мій вірш "хто ти диявол чи янгол" сьогодні набирає нового значення. Але я про це не знала, я писала те, що відчувала серцем. Можливо наша зустріч була для того, щоб ми обмінялися своїми якостями. Я мала б стати менш емоційною, а він трішечки м'якшим. Але це все вже не повернути і мене вже це не цікавить. Для мене ця історія закрилася. Я бережу себе і своє ментальне здоров'я. Дуже важко зараз сприймати будь яку інформацію в просторі. Все потрібно багато разів перевіряти. Тому що багато людей хочуть нас обманути, продаючи зрозумілі речі за великі гроші.
Все це я пишу, щоб застерегти вас. Перевіряйте усі свої фінансові операції. Зараз дійсно важкі часи і люди насправді мають великі проблеми з кредитами. В країні економіка майже не працює. Багато людей залишилися без роботи, без житла. Але з великими-великими боргами.
Дякую всім, хто пересилив себе і прочитав це моє емоційне зізнання. Мабуть, коли я отримаю документи і відповіді на ряд моїх питань, то я зможу звернутися до юриста.
Ось так, я без вини стала винною.....

Sort:  

Людина все життя ні про що не думала... його не обходила ні сім'я, ні дитина, ні його майбутнє життя... все життя фактично прожив для себе... гроші свої зароблені тратив куди і на що хотів... він ніколи не думав, що його може спіткати така хвороба... від того можливо всі ці проблеми пішли... ні з ким не порадився, як робить до сьогоднішніх днів, не хоче розповісти всієї правди... то і допомогти не можливо...

Так, невесело все це. І борги справді успадковуються, що якось несправедливо, коли у тебе з батьками погані стосунки, і усі ці "розводи" людей, які насправді нічого не розуміють і їх обманюють і обдирають як липку. А всі ці кредити - то взагалі дуже мутна історія. У знаймого мати так залізла в боргову яму, то він здається 200 тисяч був змушений виплатити, бо вона заставила квартиру в якій він жив разом із дружиною та дітьми.

Дякую вам за коментар. Часом я намагаюся про це не думати, але вирішувати це питання прийдеться мені, це тільки питання часу.