Мій вчорашній день 🌓

in Team Ukraine4 years ago

Всім доброго часу доби👋! Вчора я була в басейні і я пропливла півтора кілометра, для мене це рекорд тому що майже завжди я пропливаю один км або менше. Потім ми з татом поїхали додому я поїла і він пійшов на роботу. Після цього я трохи побула вдома а потім пішла гуляти в парк, у парку я пила лимонад, гуляла, і трохи розмовляла по телефону з подружками я розмовляла з ними по телефону бо вони були зайняті і не могли вийти зі мною погуляти.IMG_0632.jpeg
Після прогулянки Я повернулася додому і мама прийшла з роботи
Потім я відсунула свій диван пропилососила там і зробила халабуду😁
Так як зараз літо і вже почалася спека у нас в квартирі було дуже жарко і ми всюди включили кондиціонери і насправді я думала що в моїй халабуди буде жарко але це виявилося не так🔷 Я спеціально поставила пляшки води в холодильник щоб коли я була в халабуди і мені захотілося пити то вода була відразу холодненькою. Потім мені дуже захотілося морозива і виявилося що ще потрібно купити продуктів і я пішла в магазин, я повернулася додому але виявилося що ліфти не працюють і мені довелося йти по сходах аж до п'ятнадцятого поверху😓 Потім я залізла в свій міні будиночок взяла морозиво і почала дивитися серіал, і на цьому мій вчорашній день закінчився. Сьогодні з цікавого було те що ми замовили суші🍣
IMG_0633.jpg
💞

Sort:  

Congratulations @martasugiriy! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 600 upvotes. Your next target is to reach 700 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!