Насичений подіями день./An eventful day. (UA/EN)

Привіт усім. Сьогодні в моєму місті ніжно пахне весною. Якось поступово в вітринах магазинів зникають всі різдвяні атрибути і починає місто по весняному розцвітати.
Вночі мені снилося, що мій мобільний телефон став гнучким як желатин. То я змушена була прокинутися, щоб перевірити стан мого телефону. І
Можете собі уявити, що я сьогодні бачила пані Ірину Фаріон, я змогла її обняти і подякувати їй за захист нашої української мови. Прощаючись ми побажали взаємної перемоги. Я потім подумала, що вона злякалася спочатку мене. А я вперше її побачила за весь час свого життя у Львові. Мені дуже подобається її голос, тембр голосу і манера розмовляти з такою особливою іронією. Це для мене було неабиякою подією в житті.

Hi to all. Today, my city smells gently of spring. Somehow, all the Christmas attributes gradually disappear in the shop windows and the city begins to bloom in the spring.
At night I dreamed that my cell phone became flexible like gelatin. So I had to wake up to check the status of my phone. AND
You can imagine that I saw Ms. Iryna Farion today, I was able to hug her and thank her for protecting our Ukrainian language. Saying goodbye, we wished each other victory. I then thought that she was afraid of me first. And I saw her for the first time in my entire life in Lviv. I really like her voice, the timbre of her voice and the way she talks with such a special irony. It was a remarkable event in my life.

Після обіду склалися деякі складнощі. Мій батько попросив продати один інфрачервоний обігрівач. Сьогодні з'явився покупець і потрібно було мені віднести товар на пошту. Я спакувала у три коробки, але там мені сказали, що все мусить бути запакованим в одну коробку, а в них такої в наявності нема. Я поїхала на інше відділення, але результат був таким же. Навіть не знаю що робити. Думаю завтра вирішу це питання. Написала покупцеві про проблему, поки відповіді від нього нема.

After lunch there were some difficulties. My father asked to sell one infrared heater. Today a buyer appeared and I had to take the goods to the post office. I packed in three boxes, but there they told me that everything must be packed in one box, and they don't have one in stock. I went to another department, but the result was the same. I don't even know what to do. I think I will solve this issue tomorrow. I wrote to the buyer about the problem, so far there is no answer from him.

В мене зацвів один гіацинт. Його цвітіння було не дуже рясним. Це минулорічні цибульки. Десь місяць тому я посалила їх у землю. Один зацвів пахучим рожевим цвітом. Другий ріс у стебло.
Стільки сьогодні було зовсім непов'язаних між собою подій. І те, що знову дехто ввижається. Мені потрібний відпочинок. Скоро поїдемо в село, провідаємо нашу родину. Дуже вже хочу поганяти на своєму автомобілі по автостраді. До зустрічі знову!

I have one hyacinth blooming. Its flowering was not very abundant. These are last year's bulbs. About a month ago, I planted them in the ground. One bloomed with a fragrant pink flower. The second grew into a stem.
There were so many completely unrelated events today. And the fact that again some people dream of me. I need rest. Soon we will go to the village, visit our family. I really want to drive my car on the freeway. See you again!

Sort:  

Thanks for sharing these interesting experiences of your life with us. I hope you find a way to solve the mailing problem. I wish you a safe journey as you travel to the village. Have a nice day.

Thank you, everything is fine today

You must have really felt good to see that your city is blooming in spring
Anyway, I hope you have a good time in the village and have fun!

Thank you. Spring is still ahead of us. I really enjoy seeing flowers bloom.

А в мене така квітка так і не зацвіла. На наступний рік

Шкода, може гіацинту потрібне якесь добриво чи спеціальну землю.

Гіацинти дуже невибагливі квіти. Поливай тай цвітуть собі. Основне не лити воду на цибульку, а в піддон. В мене квітнуть два гіацинти.
20240128_212154.jpg