Ковідна тисяча на потреби військових ❗️

in Team Ukraine2 years ago

Після того, як маса людей витратили свою ковідну тисячу гривень на книги (тому що з самого початку альтернатив глобальних і не було) нарешті є можливість виступити благодійником і перерахувати ці гроші на потреби військовим. Провернули таку "операцію" так: видавництво військового, Віце-президента історичного клубу «Холодний Яр» Марка Мельника "Markobook" продає сертифікат на 1000 гривень. Усі отримані кошти перераховують у фонд "Повернись живим", відповідно, усі кошти йдуть на потреби української армії.

Зйомка на весь екран 23.02.2022 121243.jpg

Screen from Source

Все просто і легко. Усі, хто хоче підтримати наших військових, може зробити це таким способом. Є кілька варіантів, який саме сертифікат ви хочете купити: "Книги на фронт", "Електроніка, БПЛА і ПЗ для артилерії", "Облаштування позицій на фронті", "Техніка на фронт", "Ліки на фронт". Список більш ніж достатній. Вважаю, що саме час направити тисячу від Президента України туди, де вона потрібна.

Зйомка на весь екран 23.02.2022 121820.jpg

Screen from source

Сайт видавництва: https://markobook.com/ Заходьте там у розділ "Крамниця" та обирайте розділ, який вас цікавить. До речі, на сайті ж є іще цікаві книги! Варто звернути і на них увагу.

Sort:  

КРУТО!
ДЯКУЮ!
Я теж зараз відправлю свою тисячу ковідну.
Дивно, що я про це не чув.
Усім тепер буду радити цей проєкт.

О! Січас отправлю тоже.

Шкода, що я про це не зала. На жаль я вже витратила свою ковідну тисячу на похід до театру. Але ж можна перерахувати і власні кошти і звісно, якщо будуть кошти за бустерну, я також перерахую. А взагалі я вважаю, що не треба платити за бустерне щеплення, краще відразу їх перерахувати на нашу армію, там кошти більш потрібні.

Нічого, я також витратила раніше на книги, та й багато інших людей теж. Але все ж ще є шанс для інших, в кого лежить та тисяча недоторкана 👍

А у мене вже має бути 1500 грн. Але поки є 1000, а інші не прийшли ще.
Хотілося усі зразу відправити. Якщо сьогодні не прийдуть, буду тоді відправляти те, що маю.
Дивно, чому держава не передбачила таку можливість сама перераховувати волонтерам та їхнім Громадським Організаціям чи Фондам?

 2 years ago  

Тому що вони мають відкати з будівництва доріг. А ці гроші проходять повз них

 2 years ago  

Це геніально!

З задоволенням витратив свою тисячу.

Супер! 👍 Я вже встигла витратити на книги... Але якщо буде за бустерну - тепер знаю, куди. І родичам, які не встигли витратити, скажу.

Берегла ту тисячу на квитки додому, але без цих людей поняття дім може зникнути. Дякую, що нагадали за цю можливість, бо я вже і забула, що в мене та тисяча є