А весна заквітчана, співуча душу з мене вражену вийма! #fridaypoem

image.png

Добрий день, друзі!
Боже, як же швидко летить невблаганний час! Я навіть і не помітила, що пропустила за всілякими подіями дві весняні п'ятниці, два дні поезії! І тут наче прокинулася!)))
Так що сьогодні, після перерви, в День поезії, ініційований @lilideleopolis, і я знову приймаю участь з віршем, написаним весняною порою - моєю найулюбленішою порою кожного року!)))

Я життям збентежена до краю,
З джерела нового воду п'ю;
В інший бік тихенько повертаю,
Щоб знайти стежиночку свою.

Крають мене сумніви і мучать,
В безнадійність кидають дарма...
А весна заквітчана, співуча
Душу з мене вражену вийма!

І злітає з губ моїх молитва,
Гаряче струмить у небокрай.
В ній багато сонячного світла -
Наче заіскрився водограй!

Доле моя, мамо сивокоса!
Дай мені натхнення навесні!
Щоб слова, неначе в травах роси,
Стали і прозорі, і ясні;

Щоб вони сплелись в вінки барвисті
Про мої невтримні почуття! -
Ці вірші, лелеками в намисті,
У безмежний простір полетять.

Дай мені святкову вишиванку
України, рідної землі,
Щоб із ночі, майже до світанку,
Тьохкали у серці солов'ї;

Щоби маки, мальви та волошки
Простелились килимом до ніг...
Хай же нагадають мені трошки
Мамин чудодійний оберіг!

Приєднуйтесь до чудової ініціативи #fridaypoem від @lilideleopolis, бо тут можна приймати участь не тільки зі своїми віршами, а і з віршами інших поетів, які вам дуже подобаються!

І як же не показати вам весняну красу мого рідного Запоріжжя?! Сподіваюсь, вона вас теж потішить!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png
Дякую всім, хто відвідав мій пост, за коментарі та апи!!!
З повагою, @valentinaboroday

Sort:  

🎉 Upvoted 🎉
👏 Keep Up the good work on Hive ♦️ 👏
❤️ @nadin-zakrevska suggested sagarkothari88 to upvote your post ❤️
🙏 Don't forget to Support Back 🙏

Thank you very much for your support!

@valentinaboroday, you are most welcome!

Please Support Back

!ALIVE

@valentinaboroday! You Are Alive so I just staked 0.1 $ALIVE to your account on behalf of @ hivecurators. (7/10)

The tip has been paid for by the We Are Alive Tribe through the earnings on @alive.chat, feel free to swing by our daily chat any time you want, plus you can win Hive Power (2x 50 HP) and Alive Power (2x 500 AP) delegations (4 weeks), and Ecency Points (4x 50 EP), in our chat every day.

Поезія, що проситься на музику! Чи може є вже така пісня?
А фото чудово доповнюють поетичний задум!
Дякую за участь в ініціативі.

Дякую за теплі слова, сонечко! Меня багато людей кажуть, що мої вірші можна співати...))) Ось тільки моя подруга і співавтор, яка писала музику на мої вірші, вже давно живе у Чернівцях...