Маслючки в сметані

in Team Ukraine9 months ago

Привіт, друзі! Сьогодні у нас була неспокійна нічка, гатили по Львову, куди цілили не скажу, бо не знаю і куди влучили також (а таки кудись влучили, хоча ППО також активно працювало, у селі неподалік від нас знищено уламками десять приватних будинків), у самому місті також уламки попадали на житлові будинки, є загорання та руйнування. Інформації про жертви поки не надходило, будемо сподіватися що так і буде.

А я сьогодні хотів розповісти, як я сам гриби готував, тушив зі сметаною. Ці маслючки чекали свого часу в холодильнику. Бо спочатку їх було дуже мало, я писав про те, як я збирав їх ось у цьому пості. Потім я дозбирав ще трохи маслючків у той день, коли їздив по лисички. Ось ці гриби відварені лежали в холодильнику і я дуже хотів знову скуштувати млинців із маслючковою підливою, як попереднього тижня. Але дружина поїхала до куми на день народження з ночівлею і щоб гриби довго не стояли у холодильнику, довелося готувати їх самому 😉. Оля розповіла мені покроковий алгоритм приготування (назвати це рецептом язик не повертається, бо все на око, без точних цифр 🙂). Ось що я робив.

Спочатку треба взяти цибулю і порізати її на дрібні шматочки. Влити на сковороду олії і пасерувати (це тушити цибульку, не підсмажуючи, просто, щоб вона стала м'якою). Потім до олії додати трохи масла (все на око 😄).
Це важливий ньюанс, на мою думку, гриби, тушені без масла не такі смачні, їм бракує м'якості в смаку мабуть, чи щось таке).

Потім викидаємо гриби і далі підсмажуємо їх з цибулькою. Якщо будуть підгорати, додаємо трохи води (в мене не підгорали, вистачало вологи з грибів).

Смажимо так гриби 5-10 хвилин, тоді можна додати сметану. В мене була домашня, то ж я вилив все, що було в банці, мабуть 150-200 мілілітрів. Далі тушимо зі сметаною, до готовності. На цьому етапі додаємо сіль, перець на смак.

Готовність в даному випадку означає, щоб гриби просочилися сметаною та спеціями, бо ж вони до того були відварені і просмажені на олії. Тобто щоб було смачно.

Поки маслючки дотушувалися, я знайшов в холодильнику млинці, які ще минулого тижня робила моя дружина і які треба було доїсти 😆, і розігрів їх у мікрохвильовці. Потім витягнув їх і полив зверху підливою з маслючків у сметані. Вийшло смачно, майже так, як у дружини. А чому не так само? Я гадаю, що маслючки треба було порізати на дрібніші шматочки, в цьому весь секрет)).

Ось так. Тушити гриби в сметані зовсім не складно (але перед тим обов'язково треба відварити) 😊

Sort:  

Теж сьогодні працювало ППО під Києвом, наче позбивали акуратно. А грибочки, як завжди, виглядають неймовірно апетитно, впевнений, що на смак також бездоганні.

Ну, в нас з семи ракет збили лише одну, видно все ППО під Києвом

Виглядає смачно. Як Вам вистачає терпіння на готування їжі.

Та це не довго було, хвилин двадцять, бо маслючки вже були відварені))