По гриби з дітьми

in Team Ukraine9 months ago (edited)

Привіт усім! Не зважаючи на значну спеку, розпочалися осінні маслючки. Відсутність прямих опадів компенсує дуже сильна роса, яка утворюється за рахунок значної різниці температур вдень і вночі. Якщо вдень під тридцять на сонечку, то вночі менше десяти. Ото і конденсується вся водяна пара, що є в повітрі, на холодних предметах - траві, кущах, листі. Роса настільки сильна, що можна добряче намочитися, якщо продиратися крізь трави чи кущі, наче після сильного дощу.

То коли вчора побачили з дружиною два маслючки під лісом, коли поверталися з церкви, я зрозумів, що варто навідатися на маслючки в молодий соснячок неподалік дому, за хвилин 15 ходьби. Оскільки вчора була неділя, то ж я взяв з собою дітей, на прогулянку, якщо не буде грибів. Проте там виявилося чимало маслючків, які щойно вилізли із землі, дуже молоденькі. Дітям була надзвичайно цікаво, то ж вони активно мені допомагали збирати гриби.

Грибів було багато, але малі, то ж це зайняло чимало часу. Вгамувавши цікавість дітей і дозволивши їм вдосталь насолодитися пошуком грибів, я вирішив, що на сьогодні досить і я повернуся сюди завтра зраненька. Бо ж найменші маслючки я залишив, що їх зривати такі дрібні, а ми пішли ще на запланований пікнік з чаєм та печивом)).

Коли ми поверталися вже з пікніка, то по дорозі натрапили на червоноголовця 🙂

Поки ми поверталися додому, сонце стало хилитися до горизонту, то ж нам ще вдалося поспостерігати дуже красивий захід сонця:

Sort:  

Manually curated by brumest from the @qurator Team. Keep up the good work!

Ох які красені!!! Всі, як на піддбір!

Так, молодняк суцільний)