Plandemia przegląd mediów...

in Folwark3 years ago

Chociaż zwolenników pandemicznych nie brakuje, to pojawia się ciąg dalszy kabaretu medialnej papki. Jednym weszło w nawyk i się wczuli w rolę pandemicznego trolla, to drudzy realizują praktykę debilizmu. Można by tak wymieniać bez końca, szerząc debilizm i podziały. W tym przypadku debilizmu żółty papier to łagodna kara jakby nie patrząc, psychiatryk się kłania...

Natomiast z ciekawostek patrząc na Izrael, jako jeden z pierwszych wprowadził „Zielony Paszport”, to rząd postanowił się wycofać, zniósł kontrowersyjny paszport. Izrael znosi cyfrowy certyfikat szczepień

Według ministerstwa zdrowia izraelscy urzędnicy ds. zdrowia odkryli prawdopodobny związek między szczepionką koronawirusową firmy Pfizer i BioNTech a dziesiątkami przypadków zapalenia serca u młodych mężczyzn po drugiej dawce szczepionki.

Szczepionka Pfizer powiązana z zapaleniem serca w Izraelu

Patrząc na polskie media i bonusy szczepienia z informacji przez media głównego ścieku , to doszukania się absurdu jeszcze im zejdzie. Scamy i bonusy to jedno problem będzie, wtedy gdy będzie serwerowa lista osób wprowadzonych i białej owcy stanie się czarną.

Wiadome było, że turystka oberwie i konkurencji nie brak, zwłaszcza kiedy powstają nowe pomysły. Muszę przyznać, że jak na piramidę globalną werbunek i korzyść podwójna, a nawet kilkakrotnie z kontraktów zaczynając od kagańca. Jak mawiają, ostatni gasi światło...

Aneta Owczarek


Niezależne Media

| NTV | wRealu24 | Głos Obywatelski | Zięba VK | WolniLudzie | Rabel24 |


Sort:  

He...he...:)

Wiele tasiemców o strażakach, szpitalach w nowych sezonach ma sezon covidowy. Czasem jakieś matołki biorą screeny, ujęcia z planu i pokazują jaki to spisek.

A jest to fotomontaż, brawo ty

492c564a-fe0e-455a-99f5-38e8449e4c56.jpeg

Z negatywnym wynikiem testu też można latać, zapraszam na Korfu :)

a negatywny wynik testu może być zdalnie wykonany? ;)

Już od dłuższego czasu wszyscy zatrudnieni w Grecji oraz dzieci szkolne są zobowiązani do samodzielnego robienia domowych testów (bez względu na ewentualne szczepienie). Testy dostajemy za darmo w Aptece podając nr ubezpieczenia a wynik samodzielnie zgłaszamy na stronie gov.gr i drukujemy zaświadczenie z którym możemy iść do pracy czy szkoły oraz możemy się przemieszczać.
Więc w tym przypadku się da ;)

no ciekawe, zastanawiam się tylko co w przypadku gdy ktoś nie chce robić testów. jeśli to test PCR to niektórzy mogą mieć medyczne przeciw wskazania (na przykład ja)

To jest Rapid Test Kit - próbuję dodać zdjęcie ale nie wchodzi ;)

aha to on chyba nie jest inwazyjny więc w sumie ulżyło mi :)

Nie wiem ale czy można z wynikiem tego testu przekroczyć granicę.
W każdym razie testy w podróży są dopuszczalne, nie dalej jak przedwczoraj odwiedziła mnie para z Polski. Mam na oknie lokalu napis mówimy po polsku i polską flagę więc weszli. On był po szczepionce a Ona zrobiła test i przylecieli na wakacje.
Poza tym w zaświadczeniu potrzebnym do przekroczenia granicy greckiej są trzy opcje: szczepionka, test albo ozdrowienie.
Dlatego napisałam w pierwszym komentarzu że z negatywnym wynikiem testu też można latać.

Kiedyś na pewno...:)

Rozumiem, że znasz ludzi i wiesz, że przesadzają? Nie wiem, czy było tak jak pan z poniżej, ale ty wiesz pewnie lepiej.

D088-BBAC-B83-C-4-A0-F-84-E8-DB2-A1677575-F.jpg

Wasz kolega po fachu ostatnio przyznał, że się boi się zaszczepionych i najchętniej by się wyprowadził w głuszę, żeby móc ludziom rękę podawać ;D

Życie z dala od tłumów ma na prawdę wiele zalet, wiem coś o tym :)
Ponad połowę życia spędziłam w wielkim mieście ale zdecydowanie wolę tzw. odludzie z wielu powodów.
Kiedyś nawet napisałam tekst z przymrużeniem oka o steemowej wiosce polskiej społeczności na Korfu (do Tematów Tygodnia).
Tekst jest połączeniem mojej fascynacji tutejszą społecznością z realiami samowystarczalnego życia na odludziu.
https://hive.blog/tematygodnia/@grecki-bazar-ewy/przyszlosc-steem-pozytywnie-tematy-tygodnia-16
Mam wielką nadzieję że unikniemy zbędnych moim zdaniem podziałów na #polish :)

Ewa marzę o takiej społeczności o jakiej napisałaś, samowystarczalnej, nastawionej na zarobek na krypto oraz pozyskiwanie energii za pomocą słońca, wody, wiatru. Ciągle mi się marzy zebranie ludzi wolnościowych z otwartymi umysłami na wykupienie jakiejś wysepki w okolicach ameryki środkowej lub Australii. Niestety taki zakup większej wyspy to koszt kilkudziesięciu milionów. Ale masz już tam często skromny port lotniczy, plażę i hotel/pensjonat. Świetna sprawa aby nastawić się na turystykę. Do tego pole golfowe, nurkowanie surfing itp. Świetny pomysł na biznes. I przede wszystkim własne wolnościowe przepisy, ale wiadomo z tym może być problem bo zawsze będziesz po jurysdykcja jakiegoś Państwa (trzeba by było znaleźć wyspę pod jurysdykcja jakiegoś liberalnego Państwa). Podpisanie umów z linami lotniczymi oraz z firmami turystycznymi w Polsce, do tego dobra reklama w mediach i mamy mnóstwo klientów z polski, gdzie mogą wyjechać do miejsca gdzie mówi się w ich ojczystym języku. Myślę że świetny sposób na sukces. Czy mogłabyś mi podesłać artykuły na temat tego jak planujecie swoje małe "państewko" na korfu?

Mój artykuł na ten temat jest abstrakcyjny i dotyczy naszej polskiej społeczności tutaj, na hive.
https://hive.blog/tematygodnia/@grecki-bazar-ewy/przyszlosc-steem-pozytywnie-tematy-tygodnia-16
Jednak wierzę że da się to zrobić, może wystarczy kawałek wyspy a nie cała. W każdym razie istnieją takie społeczności, w komentarzach do mojego tekstu znajdziesz odpowiedni link.

Dziękuję za komentarz, fajnie że jest nas więcej :)
Życie na odludziu dla mnie wiąże się z samowystarczalnością w kwestii wyżywienia i aktywnością z tym związaną. Niestety pracować też trzeba póki co...

!ENGAGE 50

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

To prawda, że miastowi to takie hodowla rozpuszczonego ludu wiecznie czekająca na gotowe itd. Szczególnie blokersi panicze i dzicz, która by tygodnia na terenach wiejskich nie przeżyła a co dopiero coś wyhodować. Dla nich to abstrakcja i muszą mieć przewodnika.

Dla mnie to też kiedyś była abstrakcja... ale teraz jestem pewna że podjęłam dobrą decyzję :)

!ENGAGE 50

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Powiem krótko i wystarczająco...mam wyj*bane na ten pandemiczny scam. Jestem antysystemowiec i żadne ścierwo medialne rządowe nie będzie za mnie decydować co ja mam robić. Masz styczność farmaceutyką czy bliscy i rozumie obronę i wyszukiwania argumentów. Ja mam w swoim otoczeniu szczepionych, bo przymus ostatnia osoba o prace. Jakoś żyjemy w zgodzie, pomimo że mają wiedzę o całym g..... Mąż bierze ryzyko na siebie, bo praca a żona kategorycznie nie. Wystarczająca jest chyba kpina przez media.

Wasz kolega po fachu

Jaki to kolega? Nie mój i mam gdzieś, że się boi, bo nowa narracja chodzi i nie tylko przez media. Czuć z daleka, że szykuje się przedstawienia klasy zombie z nowym podziałem i narracją do eliminacji. Technologia ułatwia dzisiaj wiele rzeczy medialnej papce, jak i tym których stać, zakupić, że ciężko odróżnić autentyczność podkład głosu, obraz itd. Stosowne metody, które były dawniej wielu grupach farsa, którą od razu prześwietliłem. Mnie uczyć jak eliminować scam nie musisz, bo przysłowiowo zjadłem na tym zęby.

!ENGAGE 50

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

W sensie że od zawsze noszą to dzieci z hospicjum czy też od czasu Korona ściemy i świrusów? Bo jakoś mi intuicja podpowiada że to drugie😜 ściema goni ściemę. Dzieci Onkologicznego hospicjum które trafiły tam najprawdopodobniej z powodu nadmiernej ilości szczepionek podanych w młodym wieku wszechobecnych zrodel promieniowania elektromagnetycznego i syfu w żywności. Leczone na chorobę całkowicie wyleczalna przy zastosowaniu naturalnych metod. Chodzą w strojach Kosmonautów bo ścierwo media Sieją dezinformacje i strach na temat choroby łagodniejszej od grypy. O to właśnie kwintesencja covidiozy.

no to ciekawy wątek, bo niestety ostatnio słyszę o tylu nowotworach u dzieci bliższych i dalszych znajomych że jestem przerażony tym co się odpierdala... wszędzie zrzutki na leczenie dzieci z nowotworem. U jednego kolegi dwoje dzieci choruje na raz na guzy mózgu

W rzeczy samej kiedyś nie słyszało się o tym żeby dzieci wogóle miały jakiegokolwiek raka oczywiście Zdarzały się choroby dzieci ale zazwyczaj były to śmierci spowodowane przez takie rzeczy jak biegunka zaniedbania czy też po prostu wrodzony choroby. Skąd ta plaga raka? no właśnie. Ale oczywiście fale telefonii komórkowej to to samo co światło słoneczne jak to pisał Rafalski w jednym komentarzu pod moim artykułem. Szczepionki to samo dobro a to że jest tyle dzisiaj chorych na raka alergie i astmy dzieci to tylko zbieg okoliczności.