Hive Türkiye Yürüyoruz Etkinliği: Ebegümeci - Hive Türkiye Take a Walk Event: Common mallow [Tr - En]

in Hive Türkiye11 days ago


[Tr]

Selamlar dostlar,
Yeni bir Hive Türkiye etkinliğinde yazmaktan mutluyum. Etkinlik sayfasında çok güzel bir aktivite olan yürüyüş yapma konusundan bahsedilmiş. Güzel bir düşünce... Bu yazıyı hazırlarken bile "Acaba bugün yeterince yürüdüm mü?" diye sormadan edemedim doğrusu :)

Şahsen yürümekten çok keyif alırım. Deyim yerindeyse aval aval yürümek derler ya benim çok hoşuma gider. Hem egzersiz yapmak için hem de yaşadığım yere farklı bir göz ile bakmak için bulunmaz bir fırsat olarak görürüm. Eğer o gün müsaitsem şehrin caddelerinde yavaş ritimlerle yürürüm, etrafımdaki koşuşturmayı ve gürültüyü anlamaya çalışırım. Ya da yakındaki ormana gider aksine hızlı tempo ile yürürüm, alabildiğim kadar oksijen almak için sanırım.

Her ne kadar yürüyüş yapmaktan zevk alsam da bazen üşengeçlikten bazen zamansızlıktan dışarıya çıkma fırsatım olmuyor. Ancak nispeten küçük bir şehirde yaşadığım için kendimi biraz da şanslı hissediyorum. En basitinden çarşıya inmek için bile eşimle ayaklarımızı kullanmaya gayret ediyoruz. Ama dönüş yolu yokuş olduğu için eğer elimizde yük varsa belediye otobüsü can dostu oluyor. Araba kullanmaktan da pek hoşlanmıyorum. Ama çocukların okulu, kursu derken illa ki o 1,5 tonluk elektro-mekanik aygıtı hareket ettirmek zorunda kalıyoruz.

Yukarıda paylaştığım 3 adet resim evime çok yakın bir yoldan kareler. Ne anlamı var derseniz; buradaki yeşillik içinde papatya, gelincik ve ebegümeci çiçekleri ne zamandır dikkatimi çekiyordu. Özellikle ebegümecinin taç yapraklarındaki çizgiler, orta bölümdeki tepecik ve yine ortadaki başçık kısımları çok hoş. Son bir haftadır bu yeşillik alanın karşısındaki marketten alış veriş yapmayı kendime görev edindim. Hem yürüyüş olsun dedim hem de bu çiçekleri bir iki toplayıp evde fotoğraflarını çekmek istedim.

DSCF7622_r.jpg

Yukarıda doğru açıyı bulmak için çalıştığım kareleri bulabilirsiniz. Gariptir bu yeşillik alanın önünden kaç defa geçmişimdir ama hiç bu kadar dikkat etmemiştim. İnsan zihni çok garip... Hayat hızlandıkça çok şey kaçırıyoruz. Bilerek ve isteyerek yavaşlamak lazım bazen. Yürüyüş yapmak ise tam da bu amaca hizmet eden bir eylem bence.

Aşağıda doğru açı olduklarını düşündüğüm iki kareyi beğeninize sunuyorum. Ne kadar güzel, sanki yeni bir hayata davetiye çıkarmışlar.

Sağlıcakla kalın...

DSCF7701_r.jpg

4112024202752.jpg




[En]

Greetings folks,
I am happy to be writing in a new Hive Türkiye event. On the event page there is a mention of walking activity, which is a very nice activity indeed. I should say that it is a great thought for this weekend... Even as I was writing this post, I couldn't help asking myself “Did I walk enough today?” :)

Personally, I enjoy walking very much. I see it as a great opportunity to exercise and to look at the place I live in from a different perspective. If I am free that day, I walk in slow rhythms through the streets of the city, trying to take in the hustle and bustle and noise around me. Or I go to the nearby forest and in contrast walk at a fast pace, I guess to get as much oxygen as I can.

As much as I enjoy walking, sometimes I don't have the opportunity to go out due to laziness or lack of time. However, I feel a bit lucky to live in a relatively small city. My wife and I try to use our feet whenever possible. But since the way back is uphill, if we have things to carry, the public bus is our life saver. I don't like driving car either, but with the children's school and courses, sometimes we can not avoid moving that 1.5 ton electro-mechanical craft.

The 3 pictures I shared above are from a road very close to my house. If you ask what is the point; I have been noticing the daisy, poppy and common mallow flowers in the greenery here for a long time. Especially the stripes on the petals of the mallow, the stigma in the center and the anther organs in the middle are very nice. For the last week, I've been giving myself an assignment to shop at the market across this field. I wanted to take a walk and I also wanted to pick some of these flowers and take photos of them at home.

DSCF7622_r.jpg

Above you can find the frames where I tried to find the proper angle. It's strange how many times I've passed by this green area on the road but I've never paid this much attention. The human mind is so strange... We miss so much as life speeds up. Sometimes we need to slow down intentionally and willingly. I think walking is an action that serves exactly for this purpose.

Below are two shots that I think are the correct angle. How beautiful, as if they are an invitation to a new life.

All the best...

DSCF7701_r.jpg

4112024202752.jpg



Still not in HIVE? Join this strong community.


Are you looking for a visual to use in your Hive post? By setting m1alsan as 2% beneficiary for your post, just pick any image on my LIL (aka LMAC Image Library).

For more info: LIL Home


Interested in NFTs?

Here is my gallery on Hive:


My social media links:,

Sort:  

Fotograflarin arkasi neden siyah olmus? Evde cekildigi icin sanirim. Dogal arkaplanla olsa da sanki guzel olurmus. Bol bol yuruyusler efendim :)

Evet evde çektim. BİM marketin karşısında absürt olmasın istedim 🙂. Aslında amacım arkaplandan ayırmak zaten. Teşekkürler ve sağlıklı günler @steinhammer 👋

Bazı zamanlar, üzerimizde bir ağırlık oluyor. Kısa mesafeler bile bize oldukça uzun gelebiliyor. Bazen her gün geçtiğimiz cadde ve sokaklarda yer alan güzelliklerini sonradan fark edebiliyoruz. Senin bu yürüyüşünde o güzel çiçekleri fark ettiğin gibi...İki karede de çiçekler çok güzel görünüyor. Emeğine sağlık.

Söylediklerine aynen katılıyorum @passenger777. Fotoğrafları beğenmene sevindim. Selamlar...

Congratulations @m1alsan! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You distributed more than 96000 upvotes.
Your next target is to reach 97000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

LEO Power Up Day - May 15, 2024