You are viewing a single comment's thread from:

RE: Magical Madeira: seascapes from around the island

Niektoré fotky mi pripomínaju Capo Caccia na Sardínii. Krásne prostredie. Ja by som tam asi do mora nešla, keďže nie som dobrá plavkyňa a bála by som sa vĺn 🙂 ale už vidím Stefana ako by si to tam užíval a ja by som sa triasla strachom na pláži 😂

Ale je super, že je toľko článkov o zážitkoch z prímorských destinácii, keďže ja sa tento rok k moru nedostanem, tak aspoň takto 🙂

Sort:  

Sardinii, Sicílii a Korsiku mám teď na travel listu hodně vysoko a doufám, že až to zase půjde, tak tyhle destinace budou mezi prvními, které navštívíme ;) Ta kombinace průzračného tyrkysového moře a krásné hornaté krajiny je prostě úžasná. Jeden den horská túra, další den koupačka v moři :)

Na těch ostrovech v Atlantiku (a je jedno, jestli jsou to Kanáry, Azory, Kapverdy nebo Madeira) to koupání většinou tak pohodové není. Bývá tam tam dost špatný přístup k moři a často i velké vlny. Je to holt na širém moři, daleko od pevniny...

Pár článků o Madeiře ještě určitě napíšu, tak se tam podíváš aspoň virtuálně ;) Takže teda nakonec nebude mexický HiveFest ani Indonésie? Myslel jsem, že se rozhodujete mezi těmito dvěma možnostmi...

Alebo sa tá túra a kúpanie dajú stihnúť aj v jeden deň. Tie ostrovy sú maličké, takže sa to dá 🙂 mám veľa známych, čo cestujú s úplne maličkými bábätkami, tak snáď sa vám to čoskoro podarí.

Oh, to ja mám rada pokojné more kde sa dá plávať ďaleko s tým, že stále vidíš dno. V živote by som neskočila len tak z paluby lode do hlbokého mora. S mojím šťastím by ma tam určite niečo zožralo 😂 alebo by som sa utopila..

Bohužiaľ asi ani jedno ani druhé, keďže sa svokre vrátila rakovina, tak sa nám rýchlo zmenili priority. Operáciu bude mať v septembri (ten týždeň keď je hivefest), tak uvidíme ako jej bude potom. Pravdepodobne jej budú musieť dať vývod, takže to pre ňu bude veľmi ťažké. Snáď sa nám to podarí o rok 🙂

Jaj, tak to mě moc mrzí :( Budu držet palce, aby operace dobře dopadla. A samozřejmě chápu, že za takové situace jste museli změnit plány... Tak snad na cestování dojde příští rok ;) U nás vůbec nedokážu odhadnout, jak to s cestováním bude. To ukáže až čas :)

18 dní, no to mi trvalo! Uvidíme ako to bude s cestovaním. Zatiaľ neplánujeme nič, lebo v poslednej dobe sa všetko nejak kazí, takže plány sa nám stále menia. Je lepšie ich nerobiť vôbec 😂 Ako sa máte?

Koncom Novembra by sme mali byť v Prahe na pár dní, tak ak práve nebude tvoja manželka rodiť a budete mať chvíľu čas, tak by sme sa mohli stretnúť....

Rodit by měla na začátku listopadu, tak na konci měsíce bych si možná za váma na chvilku mohl odskočit. Aspoň teda já :) Uvidíme, napíšem si ;)