You are viewing a single comment's thread from:

RE: Introducing Propolis - the web3 wiki (WIN 50 HBD!)

in #hive25 days ago

Ty jsi přivedl na Hive padesát lidí? Wow, tak to jsem vůbec netušil. Smekám, nehledě na to, kolik jich zůstalo aktivních :) Já jsem někde kolem dvacítky, aktivních tak čtvrtina... Za mě je tu retence opravdu větší problém než onboarding...

Sort:  

Nu, ve své době (2017) to byla opravdu velká tlupa, a pak ještě pár dalších během cca roku. Taky jich aktivních moc nevydrželo. V dnešním reportu Krakonoš, Buci, Hairyfairy, a u Softy si nejsem jistý. Kromě nich se tu občas ještě ukáží Tazi, Xlisto, JJprac, JedenJenda a Ritxi (u těch si taky nejsem stoprocentně jistý). Teď jsem rychle koukl na profil Bodiemu, kde stojí tohle:

A pak by to byl asi docela dlouhý seznam těch, na které vzpomínáme :)

Damn I suck. I've only onboarded six (including both my sons) and only one of those six is currently semi-active.

(Edit: six, not five)

Not so bad actually. If everyone here onboarded six people and those people onboarded another six people each etc., we would soon have more users than Facebook and Instagram combined :D But yeah, retention is a problem too. I mean it´s not so hard to bring people here but make them stay.

Seems you'd suck in MLM ;)

That I do. 😂