Kuntento na ko

in #hive10 months ago

"Kuntento na ko" ang title sa blog hahaha bahalag sinsilyo basta kay kuntento na ko tungod kay wa koy amo nga silbihan ug wa koy hunahunaon na maka lapas sa gikasabutan sa mga dagkong tae kay aron ma apil sa hampas sa dagkong balor nga boto.

Naa koy kagawasan kong asa ko gusto magpadayag sa akong gi bati walay pwede mo pugong kung asa ko dapat mag pabuhagay sa akong huna-huna sa Steem sa Hive or sa Blurt, di ba mao man nay usa sa purpose sa decentralization? nganung hiktan man nato ang mga katawhan asa sila magpadayag?

20230730_085644.jpg

"Ang kagawasan sa pagpadayag maka hatag ug kalinaw sa pang huna-huna"

- Brod Onin

Naa ko dre ug sa uban nga plataporma dli lang tungod sa unsa akong pwede kitaon kundi tungod sa gugma sa (blockchain) ug sa plataporma...Ug panglit kuhaon nato ang reward system aning platapormaha, magpabilin pa kaha ka? weeeh? estoryahi!!!

Sort:  

You received an upvote of 100% from Precious the Silver Mermaid!

Please remember to contribute great content to the #SilverGoldStackers tag to create another Precious Gem.

Gi pa mulong mo na Brod. Lisod baya ning hiniktan ta.

pisi diay unta akong gibutang diha na picture te dli bukid hahaha

Congratulations @psychkrhoz! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 6 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out our last posts:

Women's World Cup Contest - Recap of the play-off for third place
Women's World Cup Contest - Recap of the second Semi-Final
Women's World Cup Contest - Recap of the first Semi-Final

Hala pwede diay binisaya diri? Sabagay uban nga Spanish man pud ug naa pay ibang suwat nga di man nako pa nakit-an since birth ambot unsa man nga nasod.
Nganong mao kaha Ning imong gibati sir no pero maayo man ng igaws jud ang pamati para hayahay.... Na okay nalang wala Koy alam siguro...🙃😍

pwd ra jud mam mao na actually nka nindot sa web3 naa tay kagawasan if unsay atong gusto buhaton. Hehe as long as u get their support mam mas maayo cguro magpabiling walay alamag hahaha

Haha, na pasayloa ko sir lalum kaayo nung bisaya nimo sa huli nga part ba Dili ko magets man.... Haha

Etong magpabiling wlay alamag.🙃🙃😍

hahaha "manatiling walang alam" 😉😇

Ay pwede diay magpost ug binisaya diri sir? Haha...
Pwede jud ipagawas Ang mga pamati. Truth! Happy jud kung WA Kay gisilbihan, utter freedom!