Szymon w Mieście #IntroDuceYourSelf Blog Start!

in #introduceyourself6 months ago (edited)

Blog @szymonwsieci prowadzę od 2018 roku, tak więc od tamtego czasu sporo się wydarzyło i zmieniło. Od jakiegoś czasu, tematyka na moim pierwszym blogu zupełnie się wymieszała, co osobiście zaczęło mi przeszkadzać i zaburzać pewnego rodzaju "rytm" publikacji.

Tak więc postanowiłem w końcu zabrać się za uporządkowanie i rozdzielenie pewnych tematów i dzięki temu zabiegowi obecnie podzieliłem swoje treści na trzy Blogi:

  1. @szymonwsieci gdzie wrócę do pierwotnych publikacji w tematyce Blockchain, kryptowalut, cyberbezpieczeństwa itp. tematów okołotechnologicznych i finansowych.
  2. @zielona-donica blog poświęcony NGO ekologicznemu, które założyłem blisko 1,5 roku temu. Materiałów posiadam już całkiem sporo, więc mam nadzieję, że będzie kiedy je nadrabiać i publikować.
  3. @szymonwmiescie będzie równie blogiem osobistym z moimi przemyśleniami jak i wieloma projektami i sprawami Non Profit, które poruszam i robię dla miasta, w którym mieszkam większość mojego życia — Siemianowice Śląskie

Jeżeli nie jesteś pierwszy raz moim blogu @szymonwsieci to pewnie zauważyłeś/zauważyłaś tę ewolucję i wymieszanie tematów, które teraz próbuję rozsądnie rozdzielić dla większego sprecyzowania danych blogów.

Myślałem jeszcze o dwóch osobnych blogach związanymi z moim hobby, jakim jest tworzenie, na co składa się: malowanie, majsterkowanie i projektowanie. Oraz blog Husaria Siemianowice poświęcony mojej pasji, jaką jest piłka nożna i próbie stworzenia w mieście nowego stowarzyszenia sportowego. W każdym razie zobaczymy z czasem, co zrobię z tymi tematami.

O Mnie

Zawsze miałem spory problem z pisaniem kategorii "o mnie" ponieważ tak wiele różnych rzeczy doświadczyłem w życiu, które miały wpływ na to kim jestem i kim się wciąż staję, że już dziś mógłbym zacząć pisać swoją autobiografię. Być może kiedyś się za to zabiorę i będę ją pisał, kto wie.

W każdym razie jestem w sporej mierze tzw. "wolnym strzelcem", entuzjastą technologii blockchain, całkiem niezgorszym content writerem, aktywistą i społecznikiem miejskim.

Od wielu lat nie prowadzę tzw. "życia towarzyskiego", chyba że przypiszemy do niego grę w piłkę (o ile zdrowie mi dopisuje i mogę grać, z czym miewam coraz większy problem...). Wolny czas w sporej mierze poświęcam na rozwój osobisty i działania społeczne w różnych formach takich jak np. pisanie projektów dla miasta, w czym czuję się całkiem dobry.

Z kolei bardziej fizycznie udzielam się głównie jako społecznik w Młodzieżowym Domu Kultury im. dr. Henryka Jordana w Siemianowicach Śląskich. Angażuje się w aktywizowanie młodzieży poprzez piłkę nożną i edukację ekologiczną (którą sam wciąż zgłębiam).

Moja uwaga skupia się na trudnej młodzieży z miasta, która często jest określana jako 'patologiczna', gdzie zawsze staram się dostrzegać ich pozytywne strony i wspierać ich w rozwoju, ponieważ sam wywodzę się z takiego środowiska, dzięki czemu świetnie ich rozumiem.

Fundamentem moich działań jest podejście chrześcijańskie, które motywuje mnie do oddania się pracy z całym sercem, jak dla Pana, a nie dla ludzi. Dążę do przynoszenia dobrych owoców, kierując swoje działania ku dobrym celom i starając się być wzorem dla innych, w szczególności dla młodszych ludzi.

Jako "Szymon w Sieci" od blisko 7 lat jestem aktywnym obserwatorem próby wyłonienia się nowego paradygmatu zaufania i przejrzystości, którym charakteryzuje się technologia blockchain. Ufam, że otwarta komunikacja i uczciwość są kluczowe w budowaniu nowego systemu zaufania, a to zaczyna się od nas samych i sposobu, w jaki dostarczamy nasze usługi i produkty w ramach nowych technologii.

Słowem na koniec

Cóż myślę, że póki co to by wystarczyło a być może z czasem w kategorii "o mnie" będą się pojawiać nowe dodatkowe wpisy z pewnymi historiami z mojego życia, które kształtowały moją osobowość.

Co do pozostałych działów to będę publikować tu pomysły dotyczące rozwoju mojego miasta, zmian, jakie pragnąłbym wywalczyć oraz różnych kontrowersji związanych z funkcjonowaniem różnych podmiotów czy poszczególnych ludzi z mojego miasta (głównie urzędników).


Pierwotnie opublikowano na Szymon w Mieście. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

@engrave czy coś sknociłem przy dodawaniu wpisu, że na @dblog nie wyświetla się miniaturka?

Po prawej w sidebarze masz "Featured image" i tam możesz dodać miniaturkę.

Dzięki za podpowiedź @engrave jakoś to przeoczyłem ;)
a jaką byś sugerował rozdzielczość preferowaną?

Congratulations @szymonwmiescie! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP